Har altid tænkt at DJ's der bliver nødt til at spørge andre om hvad de skal spille måske skulle overveje det en gang til om de har erfaringen til det før de springer på et job af den kaliber / art.
Nu har du selvfølgelig fået hjælp og håber da også du klarer det fint men overvej en anden gang det hele lidt før du siger ja tak til et job..
Kan du levere det de gerne vil have?
Ved du 100% hvad det egentligt er de vil have?
Er du / i dem der kan klare det bedst? Tag aldrig aldrig munden for fuld. Så er det bedre at vente til du mener du kan gabe over det og så give den fuld skrald end at lave et halvt "show".
Husk så snart i har sagt ja til jobbet så er det jeres ansvar at levere det som de vil have (og det er i jo tydeligvis ikke helt sikre på?). I den dialog du har med den potentielle kunde burde du også have spurgt ind til hvad det egentligt er de regner med. Er det Cokeline listen eller er det Keld og Rune de vil se på scenen?
Ved godt det kan lyder som galde og som om nogen har pisset på min sukker mad. Men synes selv bare i skulle have rådet med på vejen.
Det er aldrig rart at skuffe en arrangør og ikke kunne levere den fest i er booket til.
Hva rykker en gymnasiefest?
Redaktør: Moderators

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Tro mig - det er endnu mindre rart at skuffe sig selv...Zster skrev:Det er aldrig rart at skuffe en arrangør og ikke kunne levere den fest i er booket til.
- man kan få nogen gevaldige ridser i selvtilliden...især når man er ung og ikke så erfaren.
Når I bliver ældre, og har mange hundrede - eller tusinde - jobs på samvittigheden, så er det ikke så slemt med et job ´der kiksede´,
for så ville I vide at I havde erfaringen med, og så var det bare folk der hang i bremsen... for det kan nemlig også nemt være tilfældet
Men har man nu selv været i tvivl fra starten, og det så kører helt af sporet - ja så kan det være en stor kamel at sluge.
Lidt forlods selvkritik er altid godt.
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Jeg har ikke haft så mange jobs men engang havde jeg det virkelig svært.Plys - det nye kuld skrev:[så var det bare folk der hang i bremsen...
Jeg spillede hos et erhvervsakademi og der var størstedelen af forsamlingen i 20'erne men der var også en del 40 årige.
De var ikke altid lige nem at få igang og de hang gevaldigt i bremsen, jeg havde/har dog ikke så mange jobs bag mig da jeg kun lave det af og til som hobby. Så man bliver da også selv lidt nervøs.
Arrangørerne mente dog at jeg havde lavet et fint stykke arbejde og det vælger jeg så at tro på
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Der var også lidt der jeg ville hen. Kan da godt huske hvordan det var i de unge dage.. Det er noget af et slag at få hvis man ikke klarer det godt nok.. Det sværeste er jo nok at der ingen uddannelse / diplomer er at forholde sig til.Plys - det nye kuld skrev: Tro mig - det er endnu mindre rart at skuffe sig selv...
- man kan få nogen gevaldige ridser i selvtilliden...især når man er ung og ikke så erfaren.
"Måske arrangøren siger det kiksede, men jeg fik sgu stadig 11 til eksamen så et eller andet må være rigtigt".
Det lever ret godt op til det motto jeg spiller. "Man er aldrig bedre end den sidste fest man spillede"
Uanset hvor mange fede gigs du har haft så er det ligemeget i min verden så længe at der ikke var knald på dem alle sammen.

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.