Vi blev henvist til en anden sektion hvor der ikke var lige så meget kø sagde en rar Steward. Der stod vi i kø i max 10 minutter. Vi nåede at drikke vores gå bajere ud og så var vi inde i 'varmen'..
Det tog dog som sagt også de der 30 - 45 minutter at få noget fra baren.. det var lidt skidt.
Jeg var super trist over at Blue Man Group ikke kom.. det havde jeg set meget frem til, da jeg også har set dem i Orlando i år. Super fede.
det var fedt at Jes ikke kun varmede op, men at hun også lige kiggede forbi og lagde vokal, da Tiësto spillede. Og da Christian Burns kom på, gik folk helt amok. Det var virkelig fedt
Jeg har tænkt en del på, hvor meget af det der i virkeligheden var live. Jeg synes sommetider det virkede som om, at det var precorded det hele, men på den anden side kunne man jo se ham mixe på storskærmene. Er jeg den eneste, der har tænkt på det?
Det fedeste ved det hele var helt klart da han med ikke ret lang tids mellemrum spillede de 4 sange, jeg havde set allermest frem til - Dance 4 Life, Adagio for Strings, Lethal Industry og He's a Pirate. Lyset til sidstnævnte var da også helt overdrevet fedt.
Bacher; Det tror jeg du kan have ret i - ellers kan man ikke få musikken til at passe så godt med lyset. Desuden lagde jeg mærke til at de viste en musikvideo hvor lyden var bagud i forhold til billedet haha. Grimt nok. Ellers en alt for lækker koncert der rørte mig dybest inde
Deejay_Wonder skrev:Bacher; Det tror jeg du kan have ret i - ellers kan man ikke få musikken til at passe så godt med lyset. Desuden lagde jeg mærke til at de viste en musikvideo hvor lyden var bagud i forhold til billedet haha. Grimt nok. Ellers en alt for lækker koncert der rørte mig dybest inde
At lyden er forsinket i forhold til billedet skyldes nok snarere at lydens hastighed ikke er uendelig, så lyden bliver simpelthen forsinket på vej til dine ører, hvorimod lyset fra skærmen når frem øjeblikkeligt.
Godt at hører de fleste havde en god aften, mødtes selv med et par venner der havde været inde og lød også til de havde haft en fin aften, selvom det nok mest var showet der træk fremfor tiesto i sig selv.
Også forsatte festen til POP og Goodmorning Copenhagen
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Deejay_Wonder skrev:Bacher; Det tror jeg du kan have ret i - ellers kan man ikke få musikken til at passe så godt med lyset. Desuden lagde jeg mærke til at de viste en musikvideo hvor lyden var bagud i forhold til billedet haha. Grimt nok. Ellers en alt for lækker koncert der rørte mig dybest inde
At lyden er forsinket i forhold til billedet skyldes nok snarere at lydens hastighed ikke er uendelig, så lyden bliver simpelthen forsinket på vej til dine ører, hvorimod lyset fra skærmen når frem øjeblikkeligt.
Nemlig og for at være helt præcis er det 333 meter pr. sekund
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Må sgu sige at jeg synes det var en rigtig fed koncert.
At fyrværkeriet, der hvor jeg stod, ramte på beatet til hes a pirate var rigtigt fedt..
Men ellers var der nice lysshow og folk hoppede rundt som sindsyge
Ud fra stemnings videoerne ser det ud til at ha' været et rigtig fedt event, I ENVY YOU GUYS!!!
Kunne være fedt hvis man lavede et Qlimax koncept i Parken en gang, fx med store trance DJ navne, så som Tiesto & "friends"
Så mener jeg jo selvfølgelig at lysshowet og alt lidt ala Qlimax med præsentationerne af DJ's skal være med, tror det ville gi' fuldt hus, selv i lille Danmark
Ville med glæde betale det ekstra det nu koster for at se sådan et event i Parken og købe DVD'en bagefter
Skal ha' DVD'en fra dette event, men må jo vente et godt stykke tid.
amh skrev:Her er lidt billeder fra Lasershow'et som også var kanont!
I stedet for lasershowet, kan du ikke plotte nogle billeder ind af nogle af de skønne damer der var der inde? Der var op til flere i absolut minus tøj. Det må have været været koldt, med mindre de var aktivt dansende.
Plus hvis du gør det, så er jeg fri for at kigge alle 39 sider igennem på dkbn.dk.
Senest rettet af nco 11 nov 2007, 23:09, rettet i alt 1 gang.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Haha, ja, der er mange. Kunne oprette et par sider her i tråden KUN med sådanne billeder, vælger dog at undlade det, har skimmede billederne igennem hurtigt. Der er alt for mange til jeg gider finde dem. Grunden til jeg fandt dem dér så hurtigt, var jeg havde dem som favorit. Meen en dag jeg får tid skal jeg nok finde de rette billeder af damerne.
haha, jeg husker slet ikke så mange detaljer fra koncerten! Men jeg synes helt klart det var fedt derinde Savnede dog noget mere lydtryk, dog var jeg ikke helt oppe for foran, så der ku jeg ikke sige om det var tilfredsstillende der Og god film Acker - vi fik sgu givet den god gas i en kort periode. haha..
Vi stod ellers helt oppe foran på daværende tidspunkt. Nogle gange passede det sammen og andre gange gjorde det ikke.!
01 Es Vedrá – La Hacienda
02 Glenn Morrison – Contact
03 Clear View ft. Jessica – Tell Me
04 The Veil Kings – Searching For Truth
05 Moonbeam – See The Difference Inside (Inside Mix)
06 Andy Duguid ft. Leah – Don’t Belong
-
07 Tiësto – Ten Seconds Before Sunrise
08 Deadmau5 - Not Exactly
-- Tiësto ft. Jes – Everything (Cosmic Gate Remix)
-- Tom Cloud – Mercury Room
-- Tiësto ft. Julie Thompson – Do You Feel Me
-- Allure ft. Julie Thompson – Somewhere Inside Of Me
-
-- Tiësto – Bright Morningstar
-- Pascal Feliz – From Inside The Speaker (Part 1)
-- Tiësto ft. Christian Burns – In The Dark (Original Mix)
-- Inhaler – Something About You (Tiësto Remix)
-
-- Tiësto – Carpe Noctum (Original Mix)
-- Unity Street – Say Ho! (Original Mix)
-- Deadmau5 – Clockwork
-
-- Tiësto – Elements Of Life
-- First State – Sierra Nevada
-- Tiësto ft. BT – Love Comes Again (Original Mix)
-- Tiësto – Flight 643 (Richard Durand Remix)
-- DJ Tiësto – Lethal Industry (Original Mix)
-- Delerium – Silence (DJ Tiësto In Search Of Sunrise Remix)
-
-- Tiësto ft. Maxi Jazz – Dance4Life (Children Intro)
-- Tiësto ft. Maxi Jazz – Dance4Life (Berlin Edit)
-- Tiësto – Traffic (Original Mix)
-- Tegan & Sara – Back In Your Head (Tiësto Remix)
-- Sophie Sugar – Day Seven (Sophie’s One Night In Jakarta Mix)
-- Arctic Quest – Strings & Guitars
-- Cold Blue & Del Mar – 11 Days (Sebastian Brandt Remix)
-- Thomas Datt - 2v2 (Robert Nickson Remix)
-- Saltwater – The Legacy (Alphazone Remix)
-- Breakfast – The Horizon
-- Randy Boyer & Eric Tadla – Stemcell (Original Mix)
-- Airbase – Medusa (Original Mix)
-- Sean Tyas – Lift (Sean Tyas Rework)
-- Soliquid – Music Is For Rich People (Mat Zo Remix)
-- Simon Patterson – Bulldozer
-- Gareth Emery – More Than Anything (Stoneface & Terminal Remix)
-- Bart Claessen – First Light (Dub Mix)
-- Cosmic Gate – Fire Wire (B2B3 Reconstruction)
-- Jedidja – Dancing Water
-- D’Alt Vila – Breathing
-
-- Tiësto – Adagio For Strings (Original Mix)
-- Tiësto – He’s A Pirate (Album Version)
-- Nenes & Pascal Feliz – Platinum (Original Mix)
-
-- Steve Forte Rio – A New Dawn
-- Imogen Heap – Hide & Seek (Tiësto’s In Search Of Sunrise Remix)
-- Cassandra Fox – Touch Me (Mike Koglin & Jono Grant Remix)
Suuuper gennemført hele vejen igennem. Er til dato den bedste koncert / event ting jeg har oplevet. Syntes han nåede hele vejen rundt med både de bløde plader henover klassikere til det mere uplifting og så sluttende af med en ordentlig røvfuld tech inspireret trance. Godt lysshow og nogle rigtig flotte visuals. Fik danset grimt og hoppet rundt som en retarderet, men det var fuldstændigt ligemeget på det tidspunkt...! Han fik breaket nogle super frække plader bl.a. et nyt mix af Adamski - Killer som fik undertegnede og Kloojve til at gå helt i ekstase. Derudover så har Tegan And Sara - Back In Your Head (Tiësto Remix) kørt på repeat i mit hoved lige siden han spillede den . At hans så sluttede af med at sige tak for en god fest og så spille hans eget "hemmelige" remix af Cassandra - Touch me kunne næsten ikke være bedre!
Mødte en del af de gammelkendte CA'ere, men også et par jeg ikke havde hilst på før bl.a. Mr. Wonder og Miss Sunshine
Mht. om det var live eller optaget på forhånd så kald mig bare naiv osv, men jeg tror simpelthen ikke at han ville kunne stå så koncentreret i 5 timer i træk hvis ikke han selv mixede pladerne. I lange perioder kørte der jo også et kamera som filmede direkte ned på pulten hvor man kunne se han cutte med faderne præcis ens med musikken.. når vi snakker de videoer som blev vist på skærmen så ved alle der har arbejdet en lille smule med Audio / Visiuals at det er ekstremt svært at få disse ting til at passe sammen hvis de ikke kommer fra samme kilde...!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!