Lyder meget som - DJ Tiësto - droppin' "Strings & Guitars" (http://www.youtube.com/watch?v=xxgI9hB0bkY)goafreak skrev:Hvad hedder det her track?:
http://www.youtube.com/watch?v=NCO1Wogh41U
Tiesto til Parken d 10 Nov.
Redaktør: Moderators
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Alt i alt en "rockerfed" aften ...! Jeg startede bagerst i parken og rykkede mig opad i løbet af aftenen. Midt i koncerten stod jeg midt i og senere rykkede jeg op forrest. Lyden synes jeg var bedst i midten ved lyd og lys pulten. Bagerst var lyden FOR lav, man kunne stå og snakke ved alm toneleje. Lysshowet var gennemført og stemning var høj fra start til slut.
Jeg savnede dog bare nogen lidt flere "jumparound" sange i stil med "Adagio" og "Pirate". Men det var nu måske meget godt at det var varieret eftersom det nok er umuligt at hoppe i 6 timer i træk uden at være på EPO eller noget. Og så lige lidt mere brok... Der var sku alt for mange fyre!
Ellers en fed aften, håber successen gentager sig snarest! Tiësto får en STUR STUR 5tal af mig! (ud af 6)
Jeg savnede dog bare nogen lidt flere "jumparound" sange i stil med "Adagio" og "Pirate". Men det var nu måske meget godt at det var varieret eftersom det nok er umuligt at hoppe i 6 timer i træk uden at være på EPO eller noget. Og så lige lidt mere brok... Der var sku alt for mange fyre!
Ellers en fed aften, håber successen gentager sig snarest! Tiësto får en STUR STUR 5tal af mig! (ud af 6)
Skal man skrive noget her?
Ifølge Peter Kjær (vidst nok ham der har stået for det) skulle der komme et lignende arrangement næste år.PsyClone skrev:Kanont fedt event.
Jeg håber at det får øjnene op for event arrangører fremover...
Næste måned: Armin Van Buuren?![]()
Ville være fedt.
Nå ja, tak for husly, Kong Rockwool.
Taget fra djz.dkHey Guys...
Håber alle fik en super oplevelse i Lørdags. Det meste at koncerten oplevede jeg fra Tribunen.. og hvor var det vildt at se så mange mennesker gå amok på samme tid.. specielt lige da han gik på scenen.. men måtte jo lige ned og stå foran på et tidspunkt... både for at opleve lyden, som var lavet til at fylde hele plænen, og ikke tribunerne.. men osse for at se det fantastiske lasershow, som man ikke fik samme indtryk af, når man så det ovenfra... én ting er sikkert... der kommer et ligende event i Parken til næste år... håber alle kommer igen...
Kan oplyse folk om, at DVD'en bliver udgivet til februra.
MVH
Peter Kjær
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
Verdens bedste dj er nok så meget sagt, verdens bedste trance dj måske.
Hvis folkene bag tiesto danmark holder nyt event, hvilket det tyder på håber jeg bare de gider bruge lidt flere penge på flyers og hjemmeside, da det var en pinling omgang.
Hvis folkene bag tiesto danmark holder nyt event, hvilket det tyder på håber jeg bare de gider bruge lidt flere penge på flyers og hjemmeside, da det var en pinling omgang.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Det var jo åbenbart godt nok - der var da rimelig mange mennesker derinde i hvert fald.gentlemanfinn skrev: Hvis folkene bag tiesto danmark holder nyt event, hvilket det tyder på håber jeg bare de gider bruge lidt flere penge på flyers og hjemmeside, da det var en pinling omgang.
Jeg er glad for, at der var steder man kunne stå uden at skulle stå og gnubbe op ad en eller anden stor, skaldet rocker.
BØH
Videoer
Har en masse videoer derfrai dvd kval. optaget med en Nokia N95, så de fylder en del, men skriv hvis der er stemning for det bliver smidt op, og hvor jeg kan gøre det .. kunne jo være folk ville se dem fra en rigtig fed aften =)
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Montauge skrev:Djmail : jamen det nu ganske rigtigt ..
Dvs at din N95 kan optage i 720 x 576 med 9.8 Mbit/s ?
Hvad med lydsporet er det i DTS eller Dolby Digital ?
Din N95 optager videoer som et ganske almindeligt digital camera dvs. ganske almindelig VGA (640x480) i normal Mpeg4 (og nej det er ikke H.264/MPEG-4 AVC)
Senest rettet af Cokeline 12 nov 2007, 22:35, rettet i alt 1 gang.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
-
glack
Så snakker vi ikke mere om detCokeline skrev:Montauge skrev:Djmail : jamen det nu ganske rigtigt ..
Hvad med lydsporet er det i DTS eller Dolby Digital ?![]()
Din N95 optager videoer som et ganske almindeligt digital camera dvs. ganske almindelig VGA (640x480) i Mpeg4
Men Djmail, jeg vil gerne se nogle af dine film, hvis du stod oppe foran.
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Det er Montauge med filmene i HD-DVDglack skrev:Så snakker vi ikke mere om detCokeline skrev:Montauge skrev:Djmail : jamen det nu ganske rigtigt ..
Hvad med lydsporet er det i DTS eller Dolby Digital ?![]()
Din N95 optager videoer som et ganske almindeligt digital camera dvs. ganske almindelig VGA (640x480) i Mpeg4
Men Djmail, jeg vil gerne se nogle af dine film, hvis du stod oppe foran.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^