Minigal

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Minigal

Indlæg af Maunus »

søger en som kender til programmet MiniGal, som kan findes på http://www.minigal.dk/

jeg prøver at kører det på min FTP og når jeg prøver logge ind siger den at jeg skal lave command om på min mappe som hedder pictures til 777 det gør jeg så men den bliver ved med at lave samme fejl..

nogle som har et hjælpe middel i baglommen? :/ jeg bruger smartftp til at lave den command om..
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Jeg har brugt det et par gange. Et ganske ok galleri.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

nco
ved du så hvad mit problem kan skyldes? :/

eller kender du måske et andet som kan de samme ting?
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Altså hvilken fejl får du af galleriet? Og gør du det overhovedet korrekt med at chmod dit bibliotek?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

den siger at den jeg skal lave chmod af mappen pictures til 777 og det gør jeg så.. regner ikke med der er andre måder at gøre det på..

jeg højreklikker på mappen og vælger chmod og så er der et lille vindue hvor der står 755 og så skriver jeg 777 i stedet og når jeg skriver 777 så kan jeg se nogle indstillinger bliver lavet om samtidig.. (som gerne skulle gøre at andre kan redigere i mappen?)

kan ikke se hvad jeg gør forkert. :(
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Nej, det er jo det. En hel anden ting, er jo at det slet ikke er sikkert serveren opfylder de krav galleriet kræver? Giv mig evt. adgang til serveren, så skal jeg sætte det op efter weekenden.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

done :)
Besvar