søger en som kender til programmet MiniGal, som kan findes på http://www.minigal.dk/
jeg prøver at kører det på min FTP og når jeg prøver logge ind siger den at jeg skal lave command om på min mappe som hedder pictures til 777 det gør jeg så men den bliver ved med at lave samme fejl..
nogle som har et hjælpe middel i baglommen? :/ jeg bruger smartftp til at lave den command om..
Minigal
Redaktør: Moderators
den siger at den jeg skal lave chmod af mappen pictures til 777 og det gør jeg så.. regner ikke med der er andre måder at gøre det på..
jeg højreklikker på mappen og vælger chmod og så er der et lille vindue hvor der står 755 og så skriver jeg 777 i stedet og når jeg skriver 777 så kan jeg se nogle indstillinger bliver lavet om samtidig.. (som gerne skulle gøre at andre kan redigere i mappen?)
kan ikke se hvad jeg gør forkert.
jeg højreklikker på mappen og vælger chmod og så er der et lille vindue hvor der står 755 og så skriver jeg 777 i stedet og når jeg skriver 777 så kan jeg se nogle indstillinger bliver lavet om samtidig.. (som gerne skulle gøre at andre kan redigere i mappen?)
kan ikke se hvad jeg gør forkert.