Hvad sker der?! Hvorfor synger en dværg nu julesange med 2 duller?!
Og dem der giver 139,- dkk for det burde virkelig skydes!
Først Nicolai med Stage 2 og nu det! Så skal pladeselskaberne ikke undre sig over at de taber penge!
Så er det tid til en musikalsk snestorm, der blæser hittene direkte ind på dansegulvet … Dværgen JJ (julemusikkens svar på Dr. Bombay) og hans 2 smukke nissepiger, The Merry Dollies, er i helt forrygende topform hele vejen igennem albummets energiske 13 tracks.
Alle de kendte jule-klassikere har fået sådan en ny gang lak at det ville få en Kia til at ligne en Ferrari, så tjek din puls – for det her er musikalsk doping, der får selv Team Easy On til at gispe efter vejret … og så er det helt perfekt til de mange julefrokoster, der står for døren …
Trackliste
Jingle Bells
Rocking Around The Xmas Tree
We Wish You A Merry Christmas
I Saw Mommy Kissing Santa Claus
Merry Christmas
Sleighride
Feliz Navidad
Christmas is Coming
Xmas is Here
Rudolph the Red Nosed Reindeer
Santa Claus Is Coming To Town
Santa Looks Like My Dad
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
LOL.. i teksten, som jeg går ud fra pladeselskabet selv har formet, kalder de dem for Merry Dollies, og på selve cd'en... står der Holly Dollies... for satan.. det lyder som om det er noget de virkelig har gennetænkt det her..
kloojve skrev:LOL.. i teksten, som jeg går ud fra pladeselskabet selv har formet, kalder de dem for Merry Dollies, og på selve cd'en... står der Holly Dollies... for satan.. det lyder som om det er noget de virkelig har gennetænkt det her..
OMFG.. idioter af den anden verden...
Ja det er ihvertfald ikke min positive anmeldelse
Haha
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Fik en promo med dem for.
Gode patter på coveret men alt andet i forbindelse med dette var elendigt.
Ikke engang lydproduktionen er ret god på de numre.
Og den dværge stemme.. Det holder IKKE!
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.