Men lige et andet spørgsmål, virker det også på en fælles ip, alså skoler osv hvor mange bruger den samme ip ud til verden ?Comply with HIPAA, Sarbanes-Oxley and other corporate, local, and federal legislation with end-to-end, 256-bit SSL encryption — the same security levels used and trusted by major banking institutions
fjernsupport
Redaktør: Moderators
-
Aly
- Geografisk sted: lige nede for enden af vejen og så til højre
Søg og du skal finde... fandt det her inde under LogMeIn Rescue -> security
Lige for at ruske op i en gammel tråd...
Jeg har prøvet logmein.com men det lader til at den ikke vil connecte til min hjemme computer fra arbejde af... Er det mig der er en total spasser eller har jeg overset et eller andet? Er der nogen andre programmer der er mere lige til og som (måske) har nemmere ved at slippe igennem arbejdets sikkerhedssystemer?
Jeg har prøvet logmein.com men det lader til at den ikke vil connecte til min hjemme computer fra arbejde af... Er det mig der er en total spasser eller har jeg overset et eller andet? Er der nogen andre programmer der er mere lige til og som (måske) har nemmere ved at slippe igennem arbejdets sikkerhedssystemer?
Skal man skrive noget her?
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Har du husket at åbne de porte i din router, som programmet skal bruge? Jeg er alt for nærrig til at gide remote herhjemme (alt for meget strømforbrug), men jeg overvejer da, om jeg ikke skal sætte min computer op til det ude på arbejdet
Personligt bruger jeg TightVNC til at fjernstyre min server - eller der er ikke så meget fjernstyret over den før jeg tager mig sammen til at skifte bundkort, kabinet og det PCI WLAN kort der ligger henne på bordet - men når jeg nu en gang har den oppe i stuen for lige at tømme den for data, så bruger jeg tightvnc, og det er jeg tilfreds med
Bare lige et forslag til noget der er hurtigt og nemt at sætte op.
Personligt bruger jeg TightVNC til at fjernstyre min server - eller der er ikke så meget fjernstyret over den før jeg tager mig sammen til at skifte bundkort, kabinet og det PCI WLAN kort der ligger henne på bordet - men når jeg nu en gang har den oppe i stuen for lige at tømme den for data, så bruger jeg tightvnc, og det er jeg tilfreds med
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
Aly
- Geografisk sted: lige nede for enden af vejen og så til højre
DjMail skrev: Den opretter så en forbindelse til et program du har lagt ind på din PC, hvilket gør at du ikke skal bruge tid på at tænke på portforward osv.
Fandt det her på siden:odder skrev: Har du husket at åbne de porte i din router, som programmet skal bruge?
Which ports does LogMeIn use?
The LogMeIn program uses ports 443 and 80 for communication with the LogMeIn.com gateway. LogMeIn also uses port 2002 locally.
Mail--> Ja men hvorfor dælen kunne jeg så ikke connecte til min computer ude fra arbejdet af med LogMeIn? Havde endda "pro" versionen... Hvis du siger der ingen porte der skal forwardes eller andet gøjl kan det da næsten kun være idiot sikret. Siger du så at jeg er en idiot?
Eller har det noget med sikkerhedsrestriktionerne at gøre ude på mit arbejde?
Hehe Jep - du er en idiot 
Altså jeg ved ikke hvor fejlen ligger, har du kunne forbinde til det andre steder fra ?
Og hvor er det den fejler henne i processen ?
Jeg sidder og kører gennem vores terminal server, og så via logmein ind på min egen - så der burde være lukket for nærmest alt - men det fungerer.
Altså jeg ved ikke hvor fejlen ligger, har du kunne forbinde til det andre steder fra ?
Og hvor er det den fejler henne i processen ?
Jeg sidder og kører gennem vores terminal server, og så via logmein ind på min egen - så der burde være lukket for nærmest alt - men det fungerer.
Nu kan jeg ikke lige huske PRÆCIST hvad problemet er, men det er på arbejdet når jeg prøver at connecte. Jeg kan bare ikke få forbindelse til min egen computer herhjemme. "Could not establish connection" eller noget... Har kun prøvet derfra. Er vi enige om at LogMeIn skal bare være tændt på min egen computer og jeg skal have givet min egen computer et navn og password? Og så burde jeg kunne logge ind hvor som helst fra?
Har lige installeret TightVNC, men der skal man også installere viewer delen kan jeg se... thats a no go. Det kna jo ende med en disciplinær irettesættelse af de højere magter ude på jobbet hvis de skulle finde ud af det, så det vil jeg helst ikke rode mig ud i.
Har lige installeret TightVNC, men der skal man også installere viewer delen kan jeg se... thats a no go. Det kna jo ende med en disciplinær irettesættelse af de højere magter ude på jobbet hvis de skulle finde ud af det, så det vil jeg helst ikke rode mig ud i.
-
Dj FreeLoad
- Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
- Kontakt:
Der skal du acceptere på den computer som skal fjernstyres, og der vil fpr hver gang du åbner programet op på ny, komme både nyt ID og PasswordDj FreeLoad skrev:http://www.teamviewer.com
BetteMand Out..
-
Dj FreeLoad
- Kontakt:
Nop behøves ikke. Servicen skal bare kører, og brugeren som vil kobel op til pc'en. Skal bare vide ID og password.BetteMand skrev:Der skal du acceptere på den computer som skal fjernstyres, og der vil fpr hver gang du åbner programet op på ny, komme både nyt ID og PasswordDj FreeLoad skrev:http://www.teamviewer.com
-
Dj FreeLoad
- Kontakt:
Altså det kræver du har teamviewer køre på din pc derhjem, og den kan laves om en services.raffay skrev:Ja det er jo nok derfor ... Men så er den jo heller ikke så idiotsikret som der er reklameret for (vel, Mail)
Dj Freeload --> Hvordan får jeg det til at køre uden at downloade noget på min arbejds pc?
Du kan prøv TeamViewer QuickSupport, men det kræver stadig en lille installation. Så du tænker på at bruge din browser til at kobel op til din hjemmepc?
Teamviewer kører på min computer derhjemme, men hvordan laver jeg den om til en "service"? Jeg kan og MÅ IKKE installere NOGETSOMHELST på arbejde... det er fyringsgrund uden lige nemlig. Så ja, jeg ville gerne bruge min browser på arbejdet til at koble op til min pc derhjemme.