Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg bruger mit foran TV og til computer... systemet er sat op hovedsagelgt til TV og syns det virker ganske fint.. er rigtig glad for det. Eneste minus jeg har til systemet er at der er så få udgange. altså kun 1 coax, 1 optical og 1 direct. men det er okay til mit system.
Nu kan jeg ik lige se hvad de to enkelte alene i toppen er.. den røde og gule.. men hvis der er Coax ud så skal du købe det. har selv et 10m Coax fra mit audigy2 til Z-5500... Det spiller fint fint..
og fra DVD har jeg Optisk og så det sidste Xbox'en kører på direct dvs rød og hvid kabel
altså hvis dit bundkort ikke er så gammelt så er det nok fint nok det der sidder på den.. men hvis det ik har optisk ville jeg anbefale at du anskaffede dig et nyt kort.. det jeg har er dette: http://images.tw.creative.com/images/co ... S_Prod.jpg
et audigy 2