Fruity Loops

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Bakko
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

Fruity Loops

Indlæg af Bakko »

Ja, ved godt der er lavet en om det også, men det omhandlede downloading af det ?

jeg vil bare gerne igang med at lege lidt med det, men hvordan får jeg lagt de filer ind jeg har på mig. har fået fat i nogle VSTi filer, og skal de hen og hvordan får jeg dem ind i systetm og hvis nogen vil hjælpe mig yderligere med at komme igang må de meget geren skrive til mig herinde
Bakko

..

Indlæg af Bakko »

slet ikke en der ved noget om FL ?
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

hvorfor er du gået fra reason?
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Mech

Indlæg af Mech »

Du går ind der hvor du har alle fx og filterne og trykker more derefter trykker du refresh så skulle de komme frem
Bakko

wonder

Indlæg af Bakko »

der er komemt 4.0 jo og den har jeg jo ikke filmen på, plus det går fandeme hurtigt når du gør tingene :D
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

4,0 er jo det samme som 3.0 bare med nogle små ændringer. Du skal jo lige lære strukturen i programmet og kende til de forskellige maskiner. Det er nøjagtig det samme princip hvad angår fruity loops hvor du også skal lære strukturen at kende før du kan producere noget. Du skal jo også kende en mailklient at kende før du kan sende mails :D

Tror ikke det hjælper så meget igen at skife program - ikke andet end det måske forvirrer dig og det kommer til at tage ekstra tid før du kommer ordentlig i gang. Skal du have hjælp herinde er jeg næsten overbesvist om, at folk mest bruger reason eller cubase.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Mech

Indlæg af Mech »

Jeg har brugt fruityloops i mange år.. kan også godt forklare dig hvordan du for lagt de plungins ind men det nok nemmere over msn med nogen billeder og noget.. Men som sagt Reason er en del bedre.
Stay tuned.. Play hard.. Be real..
Besvar