Så er det englændernes tur til at blive beriget af basjægeren. De kan dog trøste sig med lidt godt at se på i form af den norsk/iranske naturfilmsskuespiller Aylar Lie...
I videoen står der Download: 31.12.07 og In shops 07.01.08 og på Discogs er den ikke nævnt. Hvis du tænker på originalen er jeg godt klar over at Boten Anna ikke er ny. Eller har vores norske veninde distraheret dig så meget, at du ikke har lagt mærke til sproget? Eller er der noget jeg har overset?
Ok, jeg er åbenbart ikke helt så meget oppe på Basshunter-beatet som jeg gerne vil være. Eller noget... Måske den omtalte med Bazzheadz har været en uofficiel udgivelse, hvilket man vel godt kunne forestille sig mht. rettigheder osv. Men det tyder da i hvert fald på at den står til en officiel release i UK, da den tilsyneladende udkommer til januar på Ministry Of Sound.
niller skrev:Så er det englændernes tur til at blive beriget af basjægeren. De kan dog trøste sig med lidt godt at se på i form af den norsk/iranske naturfilmsskuespiller Aylar Lie...
niller skrev:Så er det englændernes tur til at blive beriget af basjægeren. De kan dog trøste sig med lidt godt at se på i form af den norsk/iranske naturfilmsskuespiller Aylar Lie...
Hans vokal er blevet mere lyser og alt han synger er "now you'r gone", Syntes han er begyndt og blive lidt til grin nu! Hvornår kan man så høre den på Indisk ?