Opvaskebørste...... Til Opvaskemiddel?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Opvaskebørste...... Til Opvaskemiddel?

Indlæg af amh »

Ved ikke om det bare er mig som ikke helt forstår den opvaskebørste Netto har i deres avis i denne uge? Eller der er måske nogle der har klaget sig over de ikke skriver det som de egentlig gør? :roll:

Billede
Ejlemos
Indlæg: 122
Tilmeldt: 22 jul 2003, 22:06
Geografisk sted: ON THE EDGE!

Indlæg af Ejlemos »

hehe.. lyder sjovt... enten er det en idiot som har skrevet teksten i den reklame... eller også er det måske sådan en man kan fylde opvaskemiddel i og så kommer det ud af den når man vasker op.... hehe
Ejlemos..

Mod tåber kæmper selv guderne forgæves!
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Ja eller også er det fordi noget køkken udstyr ikke skal vaskes med opvaskemiddel og derfor findes der også opvaske børster der er lavet til begge dele.
Brugeravatar
Niles
Indlæg: 113
Tilmeldt: 12 sep 2002, 19:57
Geografisk sted: Fra staten Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Niles »

Ser det ikke ud til at man kan fylde noget i det håndtag?
-=Proud member of [FeiM] and Chart Attack=-

Billede
Besvar