Daft Punk vs Britney Spears - Harder Better Gimme More

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Daft Punk vs Britney Spears - Harder Better Gimme More

Indlæg af chreddy1 »

ja, hva ka man sige..?

Instrumental: Daft Punk - Harder Better Faster Stronger
Acapella: Britney Spears - Gimme More

lavet på max 30 minutter i alt..

http://www.speedyshare.com/430559250.html
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Jeg synes ikke de to passer sammen og at noget af Daft Punk's speak kører i baggrunden imens Britney sang kører
Senest rettet af Cokeline 01 dec 2007, 18:05, rettet i alt 1 gang.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

egentligt heller ikk noget jeg har brugt masser af tid på.. fandt bare lige ud af at de passede da ok sammen, og så prøvede jeg at lave et bootleg af det.. men det er bare min mening, at de passer ok sammen..
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Det er jo' ikke et kapløb om hvor hurtig man kan lave et bootleg. Hvis du kunne bruge mere tid på det for at gøre det bedre hvorfor så ikke gøre det istedet for?
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

det ved jeg godt.. syns bare ikk lige at jeg gad bruge længere tid på det.. og da jeg selv synes at det lyder fint, hvorfor så bruge mere tid..? jeg laver jo ikke et bootleg udfra hva du syns og din mening, men udfra min egen..
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Manglende selvkritik giver ikke mange point i det forum.

Hvis jeg postede en bootleg og postede den i mix area, så ville det være for at glæde andre og for at høre, hvad de synes om den.

Så jeg tror du gør dig selv en bjørnetjeneste ved at poste sådan noget hurtigt mixmax og så tro kritikken er god. Specielt hvis du ønsker seriøs kritik.

Specielt ovenpå den besvarelse du giver Cokeline. Tag dog tiden og lav noget ordentligt. Det er den eneste måde du bliver taget mere seriøst på herinde.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Hvis du har lavet et bootleg for dig selv, hvorfor poster du det så herinde? Jeg har heller ikke påstået at du skal lave et bootleg sådan som jeg siger? Jeg gav dig bare min personlige mening.

Hvis du skriver at du ikke gider at bruge mere tid på det hvorfor så i første omgang lave det? Eller er det fordi du ikke kan gøre det bedre?

Hvis du synes det er fint er det jo' også fair nok men når du poster det herinde forventer du vel noget kritik eller skal jeg bare sige "Nøj hvor er det fedt" og bagefter slette filen? Det er der jo' ikke nogen der tjent med.
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

okay sagt med andre ord: i første omgang laver jeg det bare, og så måske smider det op.. og så kunne jeg da håbe på konstruktiv kritik, så jeg måske ka lave det bedre..

men lige pt, er jeg faktisk igang med at lede efter en Harder Better Faster Stronger instrumental..
og jeg er pænt forvirret over en masse ting, så hvis jeg modsiger mig selv, skyldes det sikkert det..
Aller
Geografisk sted: APG HQ

Indlæg af Aller »

chreddy1 skrev:okay sagt med andre ord: i første omgang laver jeg det bare, og så måske smider det op.. og så kunne jeg da håbe på konstruktiv kritik, så jeg måske ka lave det bedre..
Det burde være forbudt. Lav det, lyt det igennem for små fejl og mangler, ret det til, lyt det igennem igen, ret det igen hvis det er nødvendigt, og smid det så op til os.
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Chreddy:
Kunne du ikke smide dem op?
Instrumental: Daft Punk - Harder Better Faster Stronger
Acapella: Britney Spears - Gimme More
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

ja når jeg kommer hjem om 2 uger.. men har ka ikk finde en instrumental af Daft Punk - Harder Better Faster Stronger.. og acapella'en ska du nok ku finde et sted, fx www.acapellas4u.co.uk ;)..
Besvar