Daft Punk vs Britney Spears - Harder Better Gimme More
Redaktør: Moderators
Daft Punk vs Britney Spears - Harder Better Gimme More
ja, hva ka man sige..?
Instrumental: Daft Punk - Harder Better Faster Stronger
Acapella: Britney Spears - Gimme More
lavet på max 30 minutter i alt..
http://www.speedyshare.com/430559250.html
Instrumental: Daft Punk - Harder Better Faster Stronger
Acapella: Britney Spears - Gimme More
lavet på max 30 minutter i alt..
http://www.speedyshare.com/430559250.html
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Jeg synes ikke de to passer sammen og at noget af Daft Punk's speak kører i baggrunden imens Britney sang kører
Senest rettet af Cokeline 01 dec 2007, 18:05, rettet i alt 1 gang.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Manglende selvkritik giver ikke mange point i det forum.
Hvis jeg postede en bootleg og postede den i mix area, så ville det være for at glæde andre og for at høre, hvad de synes om den.
Så jeg tror du gør dig selv en bjørnetjeneste ved at poste sådan noget hurtigt mixmax og så tro kritikken er god. Specielt hvis du ønsker seriøs kritik.
Specielt ovenpå den besvarelse du giver Cokeline. Tag dog tiden og lav noget ordentligt. Det er den eneste måde du bliver taget mere seriøst på herinde.
...
Hvis jeg postede en bootleg og postede den i mix area, så ville det være for at glæde andre og for at høre, hvad de synes om den.
Så jeg tror du gør dig selv en bjørnetjeneste ved at poste sådan noget hurtigt mixmax og så tro kritikken er god. Specielt hvis du ønsker seriøs kritik.
Specielt ovenpå den besvarelse du giver Cokeline. Tag dog tiden og lav noget ordentligt. Det er den eneste måde du bliver taget mere seriøst på herinde.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Hvis du har lavet et bootleg for dig selv, hvorfor poster du det så herinde? Jeg har heller ikke påstået at du skal lave et bootleg sådan som jeg siger? Jeg gav dig bare min personlige mening.
Hvis du skriver at du ikke gider at bruge mere tid på det hvorfor så i første omgang lave det? Eller er det fordi du ikke kan gøre det bedre?
Hvis du synes det er fint er det jo' også fair nok men når du poster det herinde forventer du vel noget kritik eller skal jeg bare sige "Nøj hvor er det fedt" og bagefter slette filen? Det er der jo' ikke nogen der tjent med.
Hvis du skriver at du ikke gider at bruge mere tid på det hvorfor så i første omgang lave det? Eller er det fordi du ikke kan gøre det bedre?
Hvis du synes det er fint er det jo' også fair nok men når du poster det herinde forventer du vel noget kritik eller skal jeg bare sige "Nøj hvor er det fedt" og bagefter slette filen? Det er der jo' ikke nogen der tjent med.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
okay sagt med andre ord: i første omgang laver jeg det bare, og så måske smider det op.. og så kunne jeg da håbe på konstruktiv kritik, så jeg måske ka lave det bedre..
men lige pt, er jeg faktisk igang med at lede efter en Harder Better Faster Stronger instrumental..
og jeg er pænt forvirret over en masse ting, så hvis jeg modsiger mig selv, skyldes det sikkert det..
men lige pt, er jeg faktisk igang med at lede efter en Harder Better Faster Stronger instrumental..
og jeg er pænt forvirret over en masse ting, så hvis jeg modsiger mig selv, skyldes det sikkert det..
Det burde være forbudt. Lav det, lyt det igennem for små fejl og mangler, ret det til, lyt det igennem igen, ret det igen hvis det er nødvendigt, og smid det så op til os.chreddy1 skrev:okay sagt med andre ord: i første omgang laver jeg det bare, og så måske smider det op.. og så kunne jeg da håbe på konstruktiv kritik, så jeg måske ka lave det bedre..
ja når jeg kommer hjem om 2 uger.. men har ka ikk finde en instrumental af Daft Punk - Harder Better Faster Stronger.. og acapella'en ska du nok ku finde et sted, fx www.acapellas4u.co.uk
..
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?