Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.
De er den ubetinget største succes i Dansk pop musik historie og har leveret en stribe af gigantiske hits. Vi taler naturligvis om Aqua og det er med stor stolthed og forventning at Tuborg og Muskelsvindfonden præsenterer dem som et af årets navne på Grøn koncert 2008.
Ved pressemødet i dag (torsdag) blev bandet præsenteret på utraditionelt vis da de i Tuborgs sportshal dystede mod det danske landshold... i kørestolshockey! Resultatet endte med en alvorlig afklapsning til det netop gendannede band, men Aqua viste stor iver og entusiasme på banen.
Vi glæder os til at se dem igen på den store scene til sommer.
Aqua tror jeg kan trække rigtig mange mennesker til Grøn Koncert. Inklusiv mig.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Det kunne da være sjovt at se dem, nu hvor der er gået så lang tid siden man har hørt fra dem, men synes ikke de er noget specielt. Ville blive mere glad hvis L.O.C kom igen næste år.
nu bor jeg lige ved siden af der hvor grøn koncert blev afholdt i esbjerg ..
jeg kunne høre det hele hvis jeg bare var hjemme.... men vågne op til lydprøve med nik og jay det er ikke behageligt...
men ellers var der masser af glade mennesker...
den eneste minus for mig var at alle der kom i bil ikke respekterede at pakeringspladserne på lyggegårdsvej var private.... så der holder 2 biler låst inde til kl 13 fredag muhahaha store skilte med indkørsel forbudt undtaget busser men alligevel ... ja ja de har fandme godt af det