Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Mon ikke det er Dub udgaven af My House der er brugt da den tydeligvis bare svare til en instrumental.
Ved ikke om jeg er den eneste der synes Kato burde holde sig til at spille som dj?
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Jeg synes det er fint at Kato forsøger sig med nogle produktioner - han har 100% styr på hans DJ arbejde, det næste trin for en DJ må alt andet lige være produktionerne.
DjMail skrev:Jeg synes det er fint at Kato forsøger sig med nogle produktioner - han har 100% styr på hans DJ arbejde, det næste trin for en DJ må alt andet lige være produktionerne.
Synes bare det nr. er utrolig kedeligt og mangler kant.
Er næsten sikker på at hvis det ikke var fordi det var Kato der stod bag så havde det nr. aldrig fået opmærksomhed her hjemme.
Men man skal jo starte et sted.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Sådan er det med et utal af produktioner - jeg kunne nævne et helt dobbelt album fra en gut der hedder Anders - som aldrig ville have fået min opmærksomhed hvis ikke hans efternavn stod på det.
Jeg synes det er spændende at Kato, så vidt jeg ved er alene om at lave numrene, det er et sjældentsyn efterhånden.
DjMail skrev:Sådan er det med et utal af produktioner - jeg kunne nævne et helt dobbelt album fra en gut der hedder Anders - som aldrig ville have fået min opmærksomhed hvis ikke hans efternavn stod på det.