program søges

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
mig1
Geografisk sted: Sjælland

program søges

Indlæg af mig1 »

hey jeg skal bruge et program gerne på dansk men ikke nødvendig... der kan lægge en rute for mig hvis jeg eks aster en masse adr ind og den så lægger dem i denbedste række følge......

nogen der har et godt bud??
hilsen
M.I.G.1
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

De fleste sidder kan jo kun lave en kørselsvejledning fra A til B og så evt. via. men det du efterspørger har jeg ikke hørt om...
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
mig1
Geografisk sted: Sjælland

Indlæg af mig1 »

det er lidt ligesom en gps men nu er det sådan at min gps en garmin den nye der er ikke mere end 2 via punkter altså et eks...

jeg taster odense, københavn, ålborg og esbjerg ind og hvis jeg nu er i horsens at den så viser at jeg skal tage byerne i en bestem rækkefølge for at spare tid eller km

jeg har til daglig ca 30 stop og dem vil jeg jo gerne have lagt i orden uden at skulle hive frem i div kort....
så hvis der nu var en af jer der kendte til et program eks route 66 eller autorute om de kunne gøre dette eller et helt andet program....
hilsen
M.I.G.1
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Måske www.map24.dk kan?

Altid den Bossen bruger når han kører tur med kundernes MC (som supplement til hans Garmin)
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Besvar