Julegaven fra TDC og Stofa (20 Mbit)

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
kalleanker

Julegaven fra TDC og Stofa (20 Mbit)

Indlæg af kalleanker »

http://privat.tdc.dk/publish.php?id=14451

http://telia.dk/privat/produkter/bredbaand/

Hos tdc kan nuværende kunder opgradere deres 2 eller højere mbit til 20 mbit og kunder med under 2 mbit får 2 mbit - 128

Hos telia ved jeg ikke om det kun er nye kunder der får 20bmit
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

flytter lige denne til rette område :)
Billede
Daffy^
Kontakt:

Indlæg af Daffy^ »

Udtur at være kunde hos Stofa - har betalt for 10 Mbit siden starten af Oktober men har reelt kun opnået hastigheder omkring 6 Mbit - Men det ville da være et lille plaster på såret hvis min forbindelse blev opgraderet til 20 Mbit og jeg rent faktisk også fik denne hastighed - jeg bor tæt på centralen så jeg burde også snart kunne udnytte det!
Daffy
BetteMand
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af BetteMand »

Daffy^ skrev:Udtur at være kunde hos Stofa - har betalt for 10 Mbit siden starten af Oktober men har reelt kun opnået hastigheder omkring 6 Mbit - Men det ville da være et lille plaster på såret hvis min forbindelse blev opgraderet til 20 Mbit og jeg rent faktisk også fik denne hastighed - jeg bor tæt på centralen så jeg burde også snart kunne udnytte det!
Du kan stadig kun have de 6mbit selvom at du 20mbit, dét er fordi at stofas net ikk er opdaterte til de høje hastigheder, jeg far os kun 6-7mbit hjemme ved mig... selvom at vi betaler for 10...
BetteMand Out..:D
IdEaL
Geografisk sted: Nok ikke Cuba

Indlæg af IdEaL »

Ja jeg får også kun 6mbit og det er på en god dag, og så er det slet ikke stabilt...
Er det fordi jeg er mørk, du ikke kan lide mig?
Infected
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Infected »

stofa stinker bare generalt.. :P
Billede
BilledeBillede
bluenzi
Kontakt:

Indlæg af bluenzi »

CC til folket!
night_hawk

Indlæg af night_hawk »