Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
hej kunne godt tænke mig at høre om man kunne lave noget ligesom boomtown hvor du kan sætte den til at spille 1 time feks altså jeg vil kunne koble en masse computer til at kunne spille en time, og så os hvordan jeg kunne få alle spillene til at køre uden cd ?
1. sætte den til at spille en time?
2. Så kan du bruge en NOCD patch/crack dog skal du huske at gemme den fil du overskriver ellers skal du geninstallere spillet når du skal patche det på et senere tidspunkt.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
jep ideal du har ret ?, kan det lade sig gøre ?, altså sådan så jeg kan starte den time fra en hoved computer ?, som samtidig skal kunne spille ?, men også kunne køre uden cd på dem alle ?
goafreak, kan du ik lige hjælpe mig, kan ik rigtig finde ud af bruge sidden, ?
hvad er det man skal hente for at spille uden cd ?
ville gerne finde til battlefield 2 complete collection ?
Hvis ikke du kan finde ud af at bruge den side har du heller ikke brug for det de har at tilbyde...Så svært er det vel heller ikke at vælge mirror og så søge...
BenaxD skrev:kan man få noget så man kan få flere porte til sin router ?, er jeg meget interreseret i .
Ja, en hub eller et switch? Hvad vil du med alt det her, tror du får mange problemer med at få det til at fungere optimalt hvis du er så rookie indenfor netværk.
tror bare jeg dropper det med programmet men pappa har lige lavet kæmpe værelse til mig i, hvor der os skal holdest fester,holde lan, så vil gerne ha en masse porte til internet der ud, for vores router står indenfor så om man kan gøre på en smart måde så nettet stadig ikke bliver alt for langsomt., alstå tilslutte et eller andet, så der er flere indgange :)
BenaxD skrev:tror bare jeg dropper det med programmet men pappa har lige lavet kæmpe værelse til mig i, hvor der os skal holdest fester,holde lan, så vil gerne ha en masse porte til internet der ud, for vores router står indenfor så om man kan gøre på en smart måde så nettet stadig ikke bliver alt for langsomt., alstå tilslutte et eller andet, så der er flere indgange
men far har købt en hub/switch med 25 porte, det er nok det letteste, istedet for at købe en masse små.
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.