Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.
nco skrev:Karizma har rigtigt lagt sig i selen, og skrevet Ajor som DJ. Den hjemmeside er så proff.
Hehe håber ham ajor kan noget... kan kun blive bedre end når ajour spiller.. det er jo ikke andet end ongo bongo musik og den slags de sikkert hører i ungdomshuset!!!
Kommer du Nco ??? Du nåede en god promille sidste gang hehe
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Jeg kommer ikke. Jeg skal være frisk til om lørdage. Men måske næste weekend, har jeg planer om at komme ned og besøge det nye diskotek Juice i Slagelse.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
FrZ skrev:hvorfor har du svært ved at forstå det xD
Fordi det er nogle tossede regler.
du har så evigt ret.. dog... er det lykkedes os at skabe endnu et succes event.. med +600 gæster.. og bål på fra start til slut... endda en dag hvor byens nye disko dasko åbner.. samt.. rune RK dagen efter.. og diverse julefrokoster.. jeg er rimlig tilfreds... (liveset kommer op når jeg er ædru)
Det var så stinkende fedt. Svært at beskrive hvor tændte folk var og hvor godt det var at se at de rykkede på alt hvad man kunne finde frem af obskure plader...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Tak for sidst. Og helt klart lækkert arrangement, selvom Rune og Asle også spillede den lækre musik lørdag. Fik vi opklaret hvor den der støj på optagelserne kom fra? hvor hyppigt er det?
jeg er sikker på den støj der var, lå i linie inputtet på min mac. kablet fejler intet.. og jeg husker at have pillet ved computeren 2 gange..
og da fejlen (støjen) figurerer 2 gange så går jeg ud fra det er der problemet ligger..
anyways så er det klippet ud.. og sat sammen så det lyder hæderligt..
det drejer sig om 17 min. fra thomsens set, og 14 min. fra Mads's set..
og Bacher.. TUSIND tak for lysstyring.. det var helt perfekt
Takker Kloojve. Glæder mig til at høre det. Jeg er lidt ærgelig over at jeg ikke var derovre. Men jeg var ovre og kigge på juice istedet.
Og gad ikke tage derover efter da jeg var temmelig træt. Omend alle de der små 16-18 årige mus sagtens kunne få liv i både mig og runde