DJset December 2007

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
Silian^

DJset December 2007

Indlæg af Silian^ »

Har lige prøvet og lave et lille december mix.

Genre: Tech house/Minimal/Techno
Længde: 66:07 min
Format: 128 kbps

TRACKLIST:

1. Rhythm Code - E-Motion - Original Mix [Sequantial Recordings]
2. Daley Padley, Chris Special - Electro Is Dead - Kanio Remix [Noir Music]
3. Johnny Fiasco - Hijacked - Audiojack Remix [Control Recordings]
4. Beckers, D-Nox - Shanghigh - Patrick Zigon Remix [Electribe]
5. Cirez D - Teaser - Deadmau5 Remix Version 1 [Mouseville]
6. Kolombo - Back Seat - Original Mix [Vice Versa]
7. Gino's & Snake Plissken - Jabiru - Original Mix [Notorious Electro Records]
8. Rich Nicholls, Asher Jones - Mogadon - Infinitize Remix [Noir Music]
9. Lucio Aquilina - Magic M - Original Mix [Cocoon Recordings]
10. Andre Crom - Tomographie - Spektre Remix [Heimatmelodie]
11. Glenn Morrison - Circles - Original Mix [Pilot 6 Recordings (Armada)]

DOWNLOAD

Smid endelig en kommentar omkring hvad du synes om det, hvad der kan gøres bedre etc.
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

uden at have hørt det.. men hvorfor 128 kbps..???
allerede det kan skræmme mig væk.

det at konvertere fra WAV som jeg må formode du optager i, til at konvertere til fks. 320kbps? kan umuligt tage mere end en tur på toilettet?

jeg har hentet mixet og glæder mig til at lytte det, når jeg bliver ædru... (damn u, julefrokost)
Silian^

Indlæg af Silian^ »

kloojve skrev:uden at have hørt det.. men hvorfor 128 kbps..???
allerede det kan skræmme mig væk.

det at konvertere fra WAV som jeg må formode du optager i, til at konvertere til fks. 320kbps? kan umuligt tage mere end en tur på toilettet?

jeg har hentet mixet og glæder mig til at lytte det, når jeg bliver ædru... (damn u, julefrokost)
Efter at have optaget det i WAV ville jeg eksportere til mp3 via Audacity. Der kunne jeg ikke finde hvor man valgte, hvad bitrate det skulle eksporteres i, og det stod altså som standard til 128 ;) Men vil godt smide det op hvis jeg finder ud af hvordan.
Silian^

Indlæg af Silian^ »

120 views.. Hvad er godt og hvad er skidt? Come on..
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Lyttede dit mix igennem mens jeg redigerede lidt billeder. Lød meget godt. Sat ikke og super lyttede efter man jeg faldt ikke over nogle overgange som lød forkert eller lign. og det virkede til at der var et ganske godt flow i det. Nu er det ihvertfald på playlisten og skulle der dukke noget op skriver jeg igen :)
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Silian^

Indlæg af Silian^ »

Lokefar skrev:Lyttede dit mix igennem mens jeg redigerede lidt billeder. Lød meget godt. Sat ikke og super lyttede efter man jeg faldt ikke over nogle overgange som lød forkert eller lign. og det virkede til at der var et ganske godt flow i det. Nu er det ihvertfald på playlisten og skulle der dukke noget op skriver jeg igen :)
Lyder godt. Er lige ved og smide en 320 kbps version op.. det er jo jul ;)!
Goddie550
Geografisk sted: I en tåge i Gotham City

Indlæg af Goddie550 »

Nice :) jeg henter 320 kbps versionen i aften hvis du har fået den uploadet der :D , 128 lyder lidt fesent :P go go 320 kbps
I'm just a lesbian...trapped in a man's body
Silian^

Indlæg af Silian^ »

goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Jeg hapser den lige og så får du noget feedbizzle.

Er det livemixet eller "bare" noget du har lavet i Acid?
BØH
Silian^

Indlæg af Silian^ »

goafreak skrev:Jeg hapser den lige og så får du noget feedbizzle.

Er det livemixet eller "bare" noget du har lavet i Acid?
Har lavet det i Traktor DJ Studio 3 så en slags live. Selvfølgelig er beatmatch på plads, så se bort fra det. Vil hellere høre noget om flow, overgange, opbygning etc.
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Flow og overgang har også meget at gøre med om det er lavet i Acid eller livemixet. Hvis det er noget du har lavet i Acid har man jo altid muligheden for at slette det eller lave det om.

Udover det, så har jeg faktisk ikke rigtig noget negativt at sige om mixet. Der er god stemning hele vejen igennem mixet og flow- og overgangsmæssigt, så er det egentlig også meget godt.

... at musikken så godt kan gå hen og blive for meget umchi umchi, underlige lydeffekter mm. er jo en smagssag, men teknisk set er det et udmærket mix :)
BØH
Silian^

Indlæg af Silian^ »

goafreak skrev:Flow og overgang har også meget at gøre med om det er lavet i Acid eller livemixet. Hvis det er noget du har lavet i Acid har man jo altid muligheden for at slette det eller lave det om.

Udover det, så har jeg faktisk ikke rigtig noget negativt at sige om mixet. Der er god stemning hele vejen igennem mixet og flow- og overgangsmæssigt, så er det egentlig også meget godt.

... at musikken så godt kan gå hen og blive for meget umchi umchi, underlige lydeffekter mm. er jo en smagssag, men teknisk set er det et udmærket mix :)
Det er klart at hvis jeg havde brugt Acid kunne jeg klippeklistre så tosset jeg vil. Men det er som sagt mit første mix så det skal nok blive bedre :-)
Goddie550
Geografisk sted: I en tåge i Gotham City

Indlæg af Goddie550 »

Det er godt nok en smagssag :P , men overgangene ser fine ud :) .. men synes nu godt du kunne have proppet noget hardstyle ind :P :P:P:P
I'm just a lesbian...trapped in a man's body
Silian^

Indlæg af Silian^ »

Goddie550 skrev:Det er godt nok en smagssag :P , men overgangene ser fine ud :) .. men synes nu godt du kunne have proppet noget hardstyle ind :P :P:P:P
Vil nok være et lige lovlig voldsomt genre skift ;)
Besvar