Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Hey. Jeg fik en julegave tidligt i år, som så var sådan en creative zen. Jeg har søgt en del på nettet for at finde god info om afspilleren, og alt tyder da også rimelig positivt. Men jeg ville nu lige poste herinde, og høre om der er nogle af jer som har personlige oplevelser med den osv?
Mvh
jeg har selv en.. men af ældre model, da det er en Zen Micro jeg har.. men jeg er da ganske tilfreds med den.. dog ville jeg hellere have en iPod, men hva faen, jeg fik den gratis ..
Der blev stillet 3 iPod's på højkant i vores gave-leg igår på arbejdet, + nogle Zen MP3 afspillerer, og Samsung MP3 afspillere. Desværre fik jeg kun en flaske Cuba Strawberry. Men det er da bedre end ingenting Kunne godt ha' brugt en iPod 80 GB.