Smart Panel 2.0 til Epson

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Smart Panel 2.0 til Epson

Indlæg af FrZ »

Har lige formateret, og skal have min scanner op og køre igen, drivere og alt dertil finder den nemt, men den software der benyttes, kan jeg ikke finde nogen steder (kun patches og updates).

Så er der nogen der ligger med Software cd'en til en Epson Perfection 1650, eller kan finde den noget sted, så ville jeg blive glad :)

På deres egen hjemmeside: http://www.epson.com/cgi-bin/Store/supp ... &x=26&y=14

Synes jeg ikke at få meget hjælp :(

- måske man ikke bare skulle smide alt software ud efter køb? Sjovt, der altid er noget der skal drille :/
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

/bump

Det skal blot være Epson Smart Panel Software - følger vist med til alle Epson devices :/

Ja cd'en mangler endnu :(
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Ved godt at jeg har overspammet denne tråd - men fandt en epson smart panel.iso på 350 som fungerer :)

Case closed for now :)
Besvar