Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg har en super hot veninde som har webcam i sin bærbar. Tænkte om man ikke kunne få et program som automatisk broadcaster billeder til mig når hun tænder computeren
Det skal helst være noget der kører i baggrunden, så det ikke kan ses
Tror bare du skal prøve at hente lidt forskelligt webcam software, finde en der kan starte automatisk i baggrunden, opsætte en webserver på hendes comp, der broadcaster kameraet, og så ellers forbinde til serveren hjemmefra..
Feffe skrev:Jeg har en super hot veninde som har webcam i sin bærbar. Tænkte om man ikke kunne få et program som automatisk broadcaster billeder til mig når hun tænder computeren
Det skal helst være noget der kører i baggrunden, så det ikke kan ses
thx
Frække Feffe
Feffe indrøm nu bare, at du vil flashe din pikkemand til alle hele tiden... - gustent by the way.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Jeg har hørt om en "virus" eller noget som nogle fik og så kunne folk se en på cammet..
FrZ
Intet gustent i det, når det er de rigtige damer
I dette tilfælde vil jeg nok sige, at net-devil trojanen, var den ultimative. har ikke selv afprøvet webcam funktionen, men den er ellers meget effektiv. bortset fra den bliver kendt af alt antivirus