En computer antal megaflops?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Zivago

Indlæg af Zivago »

Tja - det er jo forskelligt hvad behov man har. :D

Hvad man synes er godt og skidt, er forskelligt fra person til person.

Det drejer sig vel i bund og grund om, at finde og bruge det program som opfylder ens behov og "smag".

OpenOffice og storebrorén StarOffice kan opfylde de flestes behov, og kan også læse microcrap´s formater.

LaTex / Tex har jeg aldrig brudt mig om. Men det er lang tid siden jeg har prøvet den. Der er nok kommet en del forskellige distributioner siden.
Da jeg prøvede den i sin tid, kunne den ikke læse deciderede Word dokumenter rigtigt - hvilket ikke er noget problem i StarOffice.
Men det er måske blevet bedre i nye dirstibutioner / versioner.
Tex er dog rigtig god, hvis man skal skrive matematiske formularer.

De fleste jeg kender der kører Linux - bruger OpenOffice.

Men som jeg skrev - det er jo smag og behag :D

Zivago
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

TeX er kongen, når man skal skrive store dokumenter, rapporter eller artikler.. Kører selv med MiKTeX 2.4 og bruger TeXnicCenter til at skrive i..

Men hvis jeg bare skal skrive en kort besked, en ønskeseddel eller what ever, så bliver det i Word 2003..

Har haft OpenOffice installeret, men syns ikke jeg kunne se den store grund til at køre med et program der kan ca det samme som Word, når jeg nu er vant til Word..
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Nu var det også til større dokumenter jeg mente. Ellers kan man blot bruge et af de utallige webtools til at skrive i. Jeg er selv begejstret for Adobe Buzzwordl
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar