Brokketråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Ocean
CA Ninja Turtle
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Indlæg af Ocean »

Min macbook powercable knækkede fra hinanden idag, og jeg sidder og skal aflevere linjespeciale den 3. og skal til eksamen den 4.! og mac'en er løbet tør for strøm, så må håbe at en eller anden forretning i Esbjerg har sådan en mac poweradapter som jeg så kan købe den 27., men det bare 3 dage som skulle bruges på opgave og eksamen!! ARGH! :mad:
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

for helved.. Newz.dk er cracket, så nu er man nødt til at ændre pass over alt..
newz.dk skrev:Systemet de brute til at komme ind var en gammel version af vores banner system, som jeg havde glemt at få fjernet fra apache

Brugerlisten hvor passwords stod ucrypteret var fra et gammelt database dump, som jeg havde glemt at slette, og siden den nye verison er lagt online har alle passwords været hashet, så jeg tvivler på det er dem de har listet.
meget trist.. DØ TGG..!!!
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Ocean skrev:Min macbook powercable knækkede fra hinanden idag, og jeg sidder og skal aflevere linjespeciale den 3. og skal til eksamen den 4.! og mac'en er løbet tør for strøm, så må håbe at en eller anden forretning i Esbjerg har sådan en mac poweradapter som jeg så kan købe den 27., men det bare 3 dage som skulle bruges på opgave og eksamen!! ARGH! :mad:
Surt... :(

Jeg ved at Merlin er aut. apple-forhandler.. så mon ikke du kan finde en der..!?
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
hirayz
Geografisk sted: papkasse

Indlæg af hirayz »

chreddy1 skrev:for helved.. Newz.dk er cracket, så nu er man nødt til at ændre pass over alt..
newz.dk skrev:Systemet de brute til at komme ind var en gammel version af vores banner system, som jeg havde glemt at få fjernet fra apache

Brugerlisten hvor passwords stod ucrypteret var fra et gammelt database dump, som jeg havde glemt at slette, og siden den nye verison er lagt online har alle passwords været hashet, så jeg tvivler på det er dem de har listet.
meget trist.. DØ TGG..!!!
Heldigvis er jeg ikke på den liste :D

check selv om man er en af dem som har fået sit password stjålet:

http://linuxholocaust.blogspot.com/
Brugeravatar
David
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af David »

Ja, checkede den også igennem. Er heller ikke på, men det er ikke hele listen de har posted, så har skiftet password de vigtigste steder alligevel. Rigtig dårlig stil :/
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

ARGH.. har lige mistet alt musik på min stationære.. takket være min vista crack ikke fungerede på SP1.. så skulle jeg aktivere den, men havde ingen key.. så så ingen anden udvej end at ominstallere skidtet, dog med xp denne gang.. det får jeg så gjort, og ka ikk forstå hvorfor jeg ikk ka finde alt mit musik, hvorefter jeg kommer i tanke om at jeg har været så dum at kopiere det over på c drevet :evil: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :cry: :cry: :cry: :x :x :x :( :( :(

heldigvis kan jeg dog nogenlunde huske alt musik jeg havde derpå..

men alligevel.. det var så allerede 2008's brøler, fra min side..
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Brækkede blod op klokken 8-9 stykker morgenen efter nytårs aften - godt nytår ;)
BØH
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Har ondt i halsen efter at jeg tågede rundt kun iført jakkesæt for at finde en ikke eksisterende fest.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
nastyinc

Indlæg af nastyinc »

FERIEN SLUTTER ! :mad: :mad: :mad: :evil: :evil:
Kærlighed ? Ja hva' tror du selv kælling !
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

nastyinc skrev:FERIEN SLUTTER ! :mad: :mad: :mad: :evil: :evil:
ja, men først den 7 for mit vedkomne :D
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

d. 21. her ;) suck my balls, chreddy
BØH
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

goafreak skrev:d. 21. her ;) suck my balls, chreddy
damn you :P.. fuck jeg gad godt at ha ferie så lang tid.. men på den anden side, så ville jeg bare komme til at savne efterskolen endnu mere..
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Yeees... Til gengæld er jeg så helt færdig med skolen til sommer.
BØH
TheJackal
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Skole..??! Nå ja...det er det der man færdiggjorde for efterhånden en del år siden.. ;)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg møder 1. februar....
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

goafreak skrev:Yeees... Til gengæld er jeg så helt færdig med skolen til sommer.
Også jeg, bliver fandeme nice.
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

var ude og skate med et par venner i dag, vi havde sat et rail op på en 11 meter, vi tog den et par gange, hvorefter en af mine venner vælger at vælte omkuld på den..

Han lander simpelthen med benene på den ene side og hovedet på den anden side så han får en kæmpe mavepuster.. desuden er der lige den detalje at hans arm kommer ind på maven af ham mens han lander så hans arm den knækker sammen RUNDT OM RAILET! har fandme aldrig set noget lign. i min unge alder :D fuck det var klamt, og synd for drengen.. han blev hentet af ambulancen..
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Skater skader er ikke synd for nogen.
Skater skader er sejt - han er heldig!!

Jeg har smadret ankel, håndled og næse på rammer. trapper osv.
TheJackal
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

PIS-LORTE-FORPULEDE-MØG-FUCKING-VEJR!!!! :evil:
puru
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af puru »

jeg har dansk og er syg, samt jeg er en smule bagud med mine afl'er... livet sutter til roden!!
Besvar