Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
der er et trick hvis man har dynamisk IP adresse. Ellers tror jeg ikke der er så meget andet at gøre end at betale, hvis man ikke kan holde ventetiden ud.
Sunshine skrev:der er et trick hvis man har dynamisk IP adresse. Ellers tror jeg ikke der er så meget andet at gøre end at betale, hvis man ikke kan holde ventetiden ud.
hvad er det trick..? desuden, hva er det lige dynamisk ip er..?
Altså det kun 60 kr om måneden, hvis du køber én måned ad gangen.
Personligt skulle jeg arbejde omkring 30 min for at bruge det i en måned (før skat), og chancen for at du finder noget der virker på google inden for 2 timer er usansynlig lille, men hvis du endelig gør bliver det hul nok lukket inden for 10-20 dage. Altså du kan bruge min. 2 timer på at surfe rundt og hvis du er heldig får du 10-20 dages begrænset RS eller bare betale en timeløn og få 30 dages (stort set) ubegrænset forbrug.
Sunshine skrev:der er et trick hvis man har dynamisk IP adresse. Ellers tror jeg ikke der er så meget andet at gøre end at betale, hvis man ikke kan holde ventetiden ud.
Hvad er det google er?
http://en.wikipedia.org/wiki/IP_address#Static_and_dynamic_IP_addresses skrev:When a computer uses the same IP address every time it connects to the network, it is known as a Static IP address. In contrast, in situations when the computer's IP address changes frequently (such as when a user logs on to a network through dialup or through shared residential cable) it is called a Dynamic IP address
NU MÅ DIG OG MAUNUS FUCKING SNART LÆRE DET, ELLERS SÅ EKSPLODERER JEG!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Hvis ikke du ved, hvad det er tror jeg ikke du skal kaste dig ud i at snyde rapidshare.
Bacher skrev:Hvis man har et "3" mobilt bredbånd kort kan du blot logge af og på, så får du en ny ip.
... hence dynamic IP
Yes, men mange steder hvor man ikke har decideret "fast" ip får man i praksis den samme ip tildelt, hvis man logger af og på igen, det gør man ikke hos 3.
Hvis du har tålmodighed kan du få gratis rapidshare account..
Brug dette program, ved manuelt brug kan du opnå nok rapidshare point til at få dig en gratis rapidshare konto.
Man bruger programmet til at downloade sin egen rapidshare fil på præcis 1 mb (som free user) - og så sørger programmet for at det ser ud som om man henter fra forskellige ip adresser - jeg har testet de her - det virker fint nok.