Det gør domin.dk også, du opdager bare ikke at han lige laver portscanning på dig og deployer en lille trojan som leecher alt dit p0rn...srea skrev:woofiles giver hacking attempt når man forsøger at hente den...
Chart Attack Yearmix 2007
Redaktør: Moderators
Tjaaa, de er også nogle år blevet rellet af MOD og andre grupper, så der er ikke noget nyt under solen, andet end nukenet har som ofte dræbt den efter 30-40 mins tid. Host Host, SMO hehehehe.... Det skete ihvertfald med tsunami yearmixet, eller det fra det år (eller var det året før) anyways, det er sku mange år siden....amh skrev:Syntes lige jeg ville nævne "vores" VA-Chart_Attack_Yearmix_2007-2CD-2007-CA skulle ligge på nogle scene servers. Hvis dette er sandt, er det ret flot gået. De hader os jo, men vil gerne have sådan noget på deres server's
Men prøv at dupechecke den, så skal nu nok se den nuked fra nogen af de helt tidlige brugere af CA, som dengang sad i host host host..
Men den historie kan du jo altid få fra nogen andre...
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
-
kalleanker
En hurtig forklaring. Når der fx står Johnson-nasty[smo] så er smo release gruppen og en del af scenen. For at være en del af scenen er det krav at din rel lever op til standarter, det er derfor man engang imellem kan se at fx film er blevet "nuked" for ikke at leve op til disse standarter.. Bedste og nemmeste måde jeg kunne forklare det pånastyinc skrev:Kan ik' helt følge med, scenen ? Er det et andet forum eller ?
Okay det har jeg så forstået, men hvad betyder det hvis noget bliver "nuked" ? altså i computerverdenen ?kalleanker skrev:En hurtig forklaring. Når der fx står Johnson-nasty[smo] så er smo release gruppen og en del af scenen. For at være en del af scenen er det krav at din rel lever op til standarter, det er derfor man engang imellem kan se at fx film er blevet "nuked" for ikke at leve op til disse standarter.. Bedste og nemmeste måde jeg kunne forklare det pånastyinc skrev:Kan ik' helt følge med, scenen ? Er det et andet forum eller ?
Kærlighed ? Ja hva' tror du selv kælling !
Hvis det bliver nuked lever det ikke op til de standarder der er fastsat af scenen som gældende.nastyinc skrev: Okay det har jeg så forstået, men hvad betyder det hvis noget bliver "nuked" ? altså i computerverdenen ?
Et nuke ved musik kan f.eks. indebære at sangene ikke er rigtig tagged, forkert bitrate indstilling, fejl i sangen(e) og lignende ting.
Som gruppe er der jo selvfølgelig en vis prestige i at have en lav nuke-procent.
Password??
jeg kan ikke få password til at virke!!
ender med kun at pakke Cover ud og skrive wrong password??
er dette ikke password:
www.chartattack.dk/2007
er dette ikke password:
www.chartattack.dk/2007
Re: Password??
jo.. ellers er det med http:// foran.. det ka jeg ikk lige huske.. men prøv begge dele igen..Wrotaz skrev:jeg kan ikke få password til at virke!!
er dette ikke password:
www.chartattack.dk/2007
Re: Password??
hmm chreddy, nu skal du ikke forvirre manden mere end nødvendig. Du kunne da lige tjekke hvad den var inden du skriver noget..chreddy1 skrev:jo.. ellers er det med http:// foran.. det ka jeg ikk lige huske.. men prøv begge dele igen..Wrotaz skrev:jeg kan ikke få password til at virke!!
er dette ikke password:
www.chartattack.dk/2007
password er www.chartattack.dk/2007
Sørg for at du ikke får ekstra mellemrum med.
Hurtigere klovn, hurtigere..