Hey!
Jeg leder efter det her cover nummer.
Tag evt. et lyt til den på MySpace
http://www.myspace.com/olivernorthboychoir
Nogen der har den til at ligge i en ordentlig kvalitet?
Req: Oliver North Boy Choir - Bette Davis Eyes
Redaktør: Moderators
Req: Oliver North Boy Choir - Bette Davis Eyes

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Hvis du også gerne vil have originalen med Kim Carnes fre 1981, så har jeg dén 
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Stadig ingen?

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
-
Fredetheman
- CAs svar på Grev Ingolf
Ja det kunne jeg men kvaliteten er kun 96