Razer Pro|Type - Men hvor? Help!

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
David
Geografisk sted: Danmark

Razer Pro|Type - Men hvor? Help!

Indlæg af David »

Hey, står og skal til at købe det her tastatur, Razer Pro|Type:

Billede

Men, den eneste danske butik der har det, er SHG, af hvad jeg kan finde ud af. Det er under Nyt & Hot. Det er så fint nok, hvis de så bare havde det på lager..... Der står det FORVENTES på lager den 18, men så lang tid kan David ikke vente, hehe.

Men så tænkte jeg at i måske kendte en tysk hjemmeside, eller hvad ved jeg, som sælger det? Jeg er godt klar over det er UK Layout, det gør ikke noget.

Ja, altså hvis i kan finde det til nogenlunde samme pris som SHG ( 775,- ) eller under, selvfølgelig, må i meget gerne sige til.

Håber det lykkes =)

Kys kys
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

http://razerstore.speed-link.de

Det koster 99 € + 4,95 € Fragt Det er ca. 795 DKK

Men hallo du skal vente 11 dage så havde jeg da hellere taget det danske og lige ventet de par dage. Haster jo' ikke.

Desuden er nogen taster byttet rundt på det tyske.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
David

Indlæg af David »

Ah, mange tak. Men hvad vil det sige når det er med German layout? Hvilke knapper bliver fjernet/tilføjet?
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Billede
Brugeravatar
David

Indlæg af David »

Jo tak igen, så langt fik jeg også googlet mig til, men kunne være der var mere til det.
Men de ændringer er vel til at leve med, så tror jeg bestiller det i løbet af de næste par dage :)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

hehe der er et eller andet fedt ved at du har super travlt med at få det.
Men lige venter et par dage med at bestille :)
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Hvad skulle der ellers være anderledes?

I løbet af de næste par dage? Hvorfor så ikke lige vente de næste par dage på et med DK laylout? Inden det ankommer i DK er der alligevel gået en lille uge.

Nå ja ikke min hovedpine...
Brugeravatar
David

Indlæg af David »

Tja, det har noget at gøre med at det er lørdag aften og skal lige have pengene til det, som går ind ind på tirsdag.

No idea, ville bare være helt sikker.

Men har skam skrevet en mail til dem, hvor jeg spurgte om det ville komme med dansk layout. Fik bare at vide, at det ikke var i deres planer pt. men at de ville sende min mail videre til deres "products team for their consideration."
Besvar