VA-Chart_Attack_-_Tunes_of_the_Month_Januar-1CD-2007-CA
Redaktør: Moderators
VLC til musik er måske en af de mest elendige løsninger jeg har hørt længe. Og måske er det ikke alle der er Winamp-fanatikere... Der er sket meget siden version 2.91 i den forkerte retning efter min mening.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Nu er det sådan, at det ikke er nemt at rette det, man ikke ved er forkert. Hvis flere folk gad komme med noget konstruktivt, så kunne det være det kunne gøres endnu bedre og dermed flere der gad hente det.DjMail skrev:Det faktum at de gør det gratis, mener jeg bestemt ikke er vigtigt i det her tilfælde. For om det er gratis eller ej, så er det en fejl, der bør rettes.
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Mærkeligt at nogen bliver vist tagged imens andre kun bliver vist med filnavnet i iTunes.DjMail skrev:Jeg hentede December udgaven.
Jeg har ikke prøvet den i winamp eller WMP.
Men i itunes så den ud som mt skriver.
Jeg testede lige ved mig i Winamp, Media Player og VLC alle steder ser det rigtigt ud dog laver den samme fejl i iTunes hos mig.
Hvad jeg kan se så er de sange som bliver vist ordentligt med ID3 tag v. 2.x hvorimod dem som bliver vist forkert er tagged med ID3 v. 1.x og Winamp siger det samme omkring versionen. Dog er Winamp istand til stadig at kunne læse dem...
De er dog alle blev tagged på engang og filerne er ens af typen.
Det må skyldes mp3 releaseren.
Jeg arbejder på at finde fejlen så i iTunes brugere også kan få en ordentlig udgave næste gang
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
De filer der er noget galt med, kan I se om der både er tilknyttet ID3v1 og v2 tags på dem? Det kan være fordi de fleste programmer blot læser v1-tags medmindre de bliver bedt om andet, mens iTunes synes hey, lad os da læse de ID3-tags der er af nyere version.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!