Efter en windows vista update er mine bookmarks lige pludselig forsvundet? Det samme var mine torrents jeg havde kørende :S Hvad kan grunden mon være? Og kan jeg få mine bookmarks tilbage? Jeg har dog en kopi af mine bookmarks men den er ½ år gammel og siden da er der kommet en masse nye til. Nogen idé om hvad det kunne være?
Jeg har prøvet at "restore system settings" til et tidligere tidspunkt, men sjovt nok var der kun ét tidspunkt før updaten, men af en eller anden grund ville den ikke restore til det checkpoint. Kun det checkpoint der blev dannet lige efter windows update. Såvidt jeg husker på XP kunne man nærmest gå flere uger tilbage? Er der nogen mulighed for at jeg kan gå længere tilbage i tiden end hvad Windows selv foreslår? For alle mine indstillinger i min browser + bookmarks er forsvundet, mine torrents er forsvundet og ja, hvem ved hvad der ellers er sket :S
Så hvis der er nogen der har oplevet lignende eller kan hjælpe hører jeg meget gerne fra jer!
System restore + bookmarks i Firefox forsvundet
Redaktør: Moderators
System restore + bookmarks i Firefox forsvundet
Skal man skrive noget her?
-
Dj FreeLoad
- Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
- Kontakt:
Altså omkring XP restore, så tag den et snapshot af vigtig system filer. Ikke direkte filer så som din bookmarks. System Restore skal bruges hvis inden system file er gået i stykker.
Hvad er det for en windows update du har fået på? KBxxxxxx
Fremover vil jeg anbefalde: (så dine bookmarks ikke bliver tabt, og du kan have dem på flere computer)
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/2410
Hvad er det for en windows update du har fået på? KBxxxxxx
Fremover vil jeg anbefalde: (så dine bookmarks ikke bliver tabt, og du kan have dem på flere computer)
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/2410
Ja det er rigtigt at system restore tager snapshot af systemfiler og ikke bookmarks. Men hvis jeg har en computer hvor alle mine indstillinger ligepludselig er røget sig en tur, plejer det at hjælpe at gå tilbage i tiden. Men mit problem er bare at system restore kun ville gå en dag tilbage, der var ikke andre muligheder. Er der mulighed for man selv kan manuelt overrule windows' foreslag? ...Hvis I forstår hvad jeg mener.
Her er de sidste updates jeg har fået mig:

Her er de sidste updates jeg har fået mig:

Skal man skrive noget her?