Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
ja nu var i jo så gode til at hjælpe med musen (chefen ville også have en ) så nu prøver jeg ligemed den sidste ting jeg magler nemlig en taske eller et omslag...
tanken var rigtig at det bare skulle være et omslag med en lille lomme men det bliver måske lidt svært med oplader og sådan...
det jeg er kommet frem til ind til nu er denne her fra zepto til 475kr da der både er omslag og taske (omslag etc. kan ses på linket)... så kan man jo vælge... ved dog ikke helt med farven hvis det bliver denne her..
de tasker ser utrolig fede ud. har selv Sleeve fra Zepto og er fuld tilfreds men som du selv siger, så mangler der noget til laderen. Kunne selv finde på enten den første eller sidste..
Vi fører det fulde sortiment af Zepto’s produkter til yderst konkurrencedygtige priser. Vores priser ligger altid under Zepto’s vejledende udsalgspriser – det er bl.a. muligt, fordi vi aftager meget store mængder varer fra producenten, ligesom vi kun driver internetbutik og derfor ikke binder penge i dyrt lager og fysisk forretning.
Derfor kan de ligge under Zepto's priser, ifølge dem selv.
jeg har idag fået andre behøv og er derfor gået ned til en 12.1" laptop... til denne kunne jeg godt tænke mig en "Sleeve" men efter hvad jeg kan finde af sleeves så er 12" sleeves en by i rusland...
så jeg vil høre om i evt. har nogen ideer... min laptop er B28,2cm - D21,4cm - H2,5cm
har kigget på... men synes ikke at kunne se nogen til 12"
Lidt sent ude, men jeg kan fortælle, at jeg ikke kan hjælpe dig med sleeves. Til gengæld kan jeg fortælle at jeg altid har min bærbare i en standard rygsæk i et kraftigt sleeve... Ellers er man så åbenlyst et offer for tyveri. I en almindelig taske aner folk ikke hvad er og derfor er chance mindre for at nogen forsøger at rive den fra dig i metroen og stikke af med den eller lign.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
dwr skrev:Lidt sent ude, men jeg kan fortælle, at jeg ikke kan hjælpe dig med sleeves.
?
dwr skrev:Til gengæld kan jeg fortælle at jeg altid har min bærbare i en standard rygsæk i et kraftigt sleeve... Ellers er man så åbenlyst et offer for tyveri.
jeg skal bare bruge den til og fra arbejde (bilen) og når jeg ellers er rundt på arbejdet så jeg skal ikke være nogen offentlige steder med den.. for når jeg bruger den på arbejde behøver jeg ikke have lader/mus etc.