Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
har været stor fan af nordic-t siden de startede, men havde ikke været logget på i en måned pga. knas med forbindelsen, den eneste måde jeg kan signe up igen er ved at få en invite, nogen der kan hjælpe?
Hvordan gør man? Har Nordic-T en adresse man plotter ind i programmet eller hvordan? Jeg har aldrig prøvet at bruge Torrent før, men nu har hun snakket så meget om det, så nu prøvede jeg at installere det på hendes computer her i sidste uge. Det tager bare en krig at hente noget.
FTP ved man hvad er!
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
nco skrev:Hvordan gør man? Har Nordic-T en adresse man plotter ind i programmet eller hvordan? Jeg har aldrig prøvet at bruge Torrent før, men nu har hun snakket så meget om det, så nu prøvede jeg at installere det på hendes computer her i sidste uge. Det tager bare en krig at hente noget.
FTP ved man hvad er!
nco, det kræver at du har en bruger på nordic-t.. så henter du nogle små filer der hedder noget med .torrent tror jeg.. så åbner du dem bare i fx uTorrent, og så skulle det køre af sig selv.. sørg dog for at downloade filer med mange seeders, da det ellers kan tage meget lang tid ..
og på nordic-T er det en 1:1 tracker side, hvilket vil sige at man skal uploade lige så meget som man downloader (eller downloade noget af det "Freeleach" der er)
Hvis du ikke gør dette, bliver du banned + den person der har sendt dig en invite også bliver banned derfra.
men derimod kan man så bruge PirateBay og MiniNova, hvor man ikke skal have brugere .. der behøver du faktisk ikk at uploade noget, bortset fra det du sender videre til andre, mens du selv downloader dem ..
chreddy1 skrev:men derimod kan man så bruge PirateBay og MiniNova, hvor man ikke skal have brugere .. der behøver du faktisk ikk at uploade noget, bortset fra det du sender videre til andre, mens du selv downloader dem ..
... og det ta'r så en krig at hente både fra ThePirateBay og MiniNova. Jeg fortrækker sider med ratio, hvis jeg skal være helt ærlig.
Anisha skrev:og på nordic-T er det en 1:1 tracker side, hvilket vil sige at man skal uploade lige så meget som man downloader (eller downloade noget af det "Freeleach" der er)
Hvis du ikke gør dette, bliver du banned + den person der har sendt dig en invite også bliver banned derfra.
Anisha skrev:og på nordic-T er det en 1:1 tracker side, hvilket vil sige at man skal uploade lige så meget som man downloader (eller downloade noget af det "Freeleach" der er)
Nix! Ratio er 1:0,5
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^