line up:
Shir Khan (DE)
Djuna Barnes
Fredski vs DØD
mere info kommer
Redaktør: Moderators
en adresse ville være et godt bud?hindsberg skrev:Hvad er jernbanegade 9?
Skriv lige næste gang det banker på døren, lyder helt ok :]gentlemanfinn skrev:det var alt i alt en ganske lækker aften, til tider lidt for proppet til min smag, men god stemning og billige øl vejede det op
Det var jo der der var Billy JuleRave :]... Har kun hørt godt om arrangementet fra alle sider, så skal klart med næste gang :]gentlemanfinn skrev:synes største delen af dem jeg så der inde var start 20'erne også en god portion af de 18 årige kids.
Grunden til der sikkert var så mange unge typer i køen er nok at der normalt ligger en 16+ diskotek der.
men alt i alt var jeg meget tilfreds med festen, et par ting som garderoben kunne der godt være lidt mere tjek på, men satser i hvert fald stadig på at komme næste gang de holder fest.
Ja, konkluderer også at hovedparten af dem i køen sikkert troede det var flintstones diskoteket som holdt hof derindegentlemanfinn skrev:synes største delen af dem jeg så der inde var start 20'erne også en god portion af de 18 årige kids.
Grunden til der sikkert var så mange unge typer i køen er nok at der normalt ligger en 16+ diskotek der.
men alt i alt var jeg meget tilfreds med festen, et par ting som garderoben kunne der godt være lidt mere tjek på, men satser i hvert fald stadig på at komme næste gang de holder fest.
Jeps... Mindes også disse episoder, hvor nogen af de tøsebørn man kyssede på og rev rundt i på underlige villaveje blev hentet af deres forældre, og faren altid kiggede på mig, med det der dræber-blik som sagde, jeg ved udemærket at du har revet min datter rundt, men du skal ikke rive hende mere rundt i aftenFrZ skrev:... en drømmende Legolas med store visioner :]
Btw. Flinten rykkede så vildt da man var 16 - mindes kun det sted med et stort smil (har heller ikke været der siden...). Tror jeg var forbi en 5 gange, og alle 5 gange var mega sjove - de første byoplevelser i mit liv :]
Puha, essensen af en fed fest - beskrevet med få ord - det er alligevel en stor kage at bide over.LeG0lAsDK skrev:Jeps... Mindes også disse episoder, hvor nogen af de tøsebørn man kyssede på og rev rundt i på underlige villaveje blev hentet af deres forældre, og faren altid kiggede på mig, med det der dræber-blik som sagde, jeg ved udemærket at du har revet min datter rundt, men du skal ikke rive hende mere rundt i aften ;)FrZ skrev:... en drømmende Legolas med store visioner :]
Btw. Flinten rykkede så vildt da man var 16 - mindes kun det sted med et stort smil (har heller ikke været der siden...). Tror jeg var forbi en 5 gange, og alle 5 gange var mega sjove - de første byoplevelser i mit liv :]
Flinten var sku et meget sjovt sted..... tøserne var sku ikke særligt nærrige med noget som helst der... Det var nærmere tage det som du synes du har ret til ;) En god og fornuftigt holdning jeg fik der, som senere har fulgt mig på andre jagtmarker rundt omkring i verden.
Ja, har store drømme om nye steder... Hmm tror ikke at snotungerne fra 69, vil give mig lov til at bruge deres nye skole til dette formål :D Vil sikkert blive beskyldt for at være sexist og andet feministisk vrøvl....
Men er det ikke meningen når du holder fest - Jeg mener lummer stemining og "imødekommende" piger, er det ikke essen af en fed fest?