Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Det klip bekræfter endnu engang min teori om hvem der melder sig til Paradise Hotel - og den gav også lige det sidste til at jeg endnu engang ikke skal se det lort - en fucking omgang (medie)ludere.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Ikke nogen der har overvejet om det kunne være et setup fra TV3s side? Hvad er chancen for at ca 50 % af deltagerne har haft kendskab til hinanden før showet?
Rikke er da for dum og høre på, og noget af det mest unaturlige jeg har set. "Han er en rigtig hottie, og knuser pigehjerter i det københavnske natteliv" prøv og sig det igen, og virk som om du mener det.
Men fed overraskelse de to første drenge giver, og ham Nick der er close-up af til sidst kender jeg godt, håber han ryger ud lige så hurtigt som teaseren lægger op til.
IdEaL skrev:Rikke er da for dum og høre på, og noget af det mest unaturlige jeg har set. "Han er en rigtig hottie, og knuser pigehjerter i det københavnske natteliv" prøv og sig det igen, og virk som om du mener det.
BRING THE HATE !
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^