Brokketråd
Redaktør: Moderators
Det gør mig ondt at høre hr.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Jeg vil gerne brokke mig over alle de uduelige fjolser, som kører rundt i deres lortebiler UDEN LYS PÅ! Vi har haft den lov i over 15 år! Jeg kan huske da den blev indført, for jeg så det i fjernsynet og fik at vide af mine forældre, at det var lige meget for os, for vi havde kørelys på bilen. Det irriterer mig grænseløst at folk ikke fatter at de er til fare for alle andre, når man ikke kan se dem!
Og det irriterer mig også at alle de fjolser der kører rundt med én forlygte. Hvad med at få lortet skiftet. Der er bare ingen undskyldning for ikke at se det. En baglygte kan man undskyldes for (det er jo ikke alle der har en sensor der fortæller når den dør), men en forlygte kan man altså se og jeg nægter simpelthen at tro på, at jeg møder mindst 10 bilister om dagen, hvor deres lygte sørme lige er sprunget da de startede bilen her til morgen. Det er statistisk ret mange, og jeg har aldrig mistet en forlygte, og det vil jeg mene jeg måtte have, når det er så mange jeg ser.
Grænseløst irriterende.
Og så vil jeg gerne lige brokke mig over at vi ikke kan idømme de terroristplanlæggere til døden. Bare fordi vi afskaffede dødsstraf pr. 1. januar 1994, fordi vi ikke havde brugt den siden efterspillet for Anden Verdenskrig. Plat siger jeg... Plat.
Og det irriterer mig også at alle de fjolser der kører rundt med én forlygte. Hvad med at få lortet skiftet. Der er bare ingen undskyldning for ikke at se det. En baglygte kan man undskyldes for (det er jo ikke alle der har en sensor der fortæller når den dør), men en forlygte kan man altså se og jeg nægter simpelthen at tro på, at jeg møder mindst 10 bilister om dagen, hvor deres lygte sørme lige er sprunget da de startede bilen her til morgen. Det er statistisk ret mange, og jeg har aldrig mistet en forlygte, og det vil jeg mene jeg måtte have, når det er så mange jeg ser.
Grænseløst irriterende.
Og så vil jeg gerne lige brokke mig over at vi ikke kan idømme de terroristplanlæggere til døden. Bare fordi vi afskaffede dødsstraf pr. 1. januar 1994, fordi vi ikke havde brugt den siden efterspillet for Anden Verdenskrig. Plat siger jeg... Plat.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
OT: Efter at det er blevet testet i 2 år med lys tændt om dagen i Østrig er antallet af trafikdræbte fodgængere steget med 13% og for cyklister med 6 %
I Tyskland hvor det ikke er lovkrav er tallet kun steget med 3 % og faldet 4 % for cyklister.
Forskning tyder på at det skyldes at bilister kun reager på lyset og derfor overser de bløde trafikanter.
Og forbruget stiger ca. med 0,2 liter pr. 100 km og det bliver til mange liter...
Men nu skal jeg ikke gøre mig klog på det i det der er mange pro / contra studier indenfor dette emne.
I Tyskland hvor det ikke er lovkrav er tallet kun steget med 3 % og faldet 4 % for cyklister.
Forskning tyder på at det skyldes at bilister kun reager på lyset og derfor overser de bløde trafikanter.
Og forbruget stiger ca. med 0,2 liter pr. 100 km og det bliver til mange liter...
Men nu skal jeg ikke gøre mig klog på det i det der er mange pro / contra studier indenfor dette emne.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Tak til den spa**er, der på Nørreport lige skulle være sjov og hoppe ud fra en væg, da jeg satte mit tog i gang.
Resultatet var, at jeg tabte mine briller og fik trådt på dem, mens jeg forsøgte ikke at falde bagover.
En god dag blev lige til en lortedag.
...
Resultatet var, at jeg tabte mine briller og fik trådt på dem, mens jeg forsøgte ikke at falde bagover.
En god dag blev lige til en lortedag.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
skidt og surt..amh skrev:Har haft indbrud i min kælder. alt gennemroddet, dog har de ikke taget headunit til bil + mini anlæg. "kun" bass og forstærker.. Men alligevel nederen at vide at nogle har gennemroddet ens privat ting.
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.
Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!

Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!

Jeg har lige gennemgået mit skema for næste semester... 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!