Søger denne trailer sang
Redaktør: Moderators
-
bukkebrusen
- Captain
Søger denne trailer sang
http://www.apple.com/trailers/independe ... g/trailer/
Klart en film der skal ses, glæder mig til den.
På forhånd tak.
Klart en film der skal ses, glæder mig til den.
På forhånd tak.
He who dies with honor is a dead man!
-
bukkebrusen
- Captain
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
Så slår Uwe Boll til igen med endnu et makværk af en film, hvordan fanden han har fået Jason Statham, Burt Reynolds, Ray Liotta og Ron Perlman med er ikke godt at vide.
Ser ud til at blive en ordentlig omgang bræk.
Ser ud til at blive en ordentlig omgang bræk.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Nu må du stoppe. Uwe Boll er Gud og en mester i at have størstedelen af sine film til at ligge på "IMDBs bottom 100". Men det er da et gevaldigt stod i castet som du selv nævner. Jeg tror Reynolds og co. har tænkt; tja hvorfor ikke. Så bliver folk mere overrasket over vores næste film. Til gengæld har de så ikke overvejet, om folk vil ansætte dem efter at have været ansat under Uwe Bolls klamme hænder og klør.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
bukkebrusen
- Captain
I glemmer at Jason Statham tager ofte de underligste roller så som i filmen Crank, Revolver osv. Fordi han gerne vil udvide sin horisont som skuespiller, og det gør ham til en hvis ikke den mest spændende skuespiller på markedet nu.
Jeg tror ikke den film er et flop, tror derimod på det nok skal blive en ganske udemærket film. Holder håbet højt
Men da Peter Jackson blev valgt til at skulle instruerer LOTR var der jo også ramaskrig over en b-film splatter instruktør pådrog sig den rolle
Så give det en chance !
Jeg tror ikke den film er et flop, tror derimod på det nok skal blive en ganske udemærket film. Holder håbet højt
Men da Peter Jackson blev valgt til at skulle instruerer LOTR var der jo også ramaskrig over en b-film splatter instruktør pådrog sig den rolle
Så give det en chance !
He who dies with honor is a dead man!
Angående Peter Jackson så var The Frighteners jo ikke en b-film. Det blev bare en biografskuffelse, men et Blockbusterhit.
Og Uwe Bolls evne til at spolere gode ting skal man ikke undervurdere. Jason Stratham er en ganske udemærket skuespiller, dog er jeg ikke helt så tosset med som du giver udtryk for at være, men det er jo en smagssag. Og så divergent i sine roller mener jeg nu heller ikke han er. Typemæssigt ser jeg de fleste af de roller han spiller, som værende ens.
Skulle filmen holde sig på de 4.1, som den har nu på IMDB tror jeg næsten det er rekord for hr. Boll. Ufatteligt der blev produceret en BloodRayne 2...
Og Uwe Bolls evne til at spolere gode ting skal man ikke undervurdere. Jason Stratham er en ganske udemærket skuespiller, dog er jeg ikke helt så tosset med som du giver udtryk for at være, men det er jo en smagssag. Og så divergent i sine roller mener jeg nu heller ikke han er. Typemæssigt ser jeg de fleste af de roller han spiller, som værende ens.
Skulle filmen holde sig på de 4.1, som den har nu på IMDB tror jeg næsten det er rekord for hr. Boll. Ufatteligt der blev produceret en BloodRayne 2...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
-
bukkebrusen
- Captain
-
bukkebrusen
- Captain
-
bukkebrusen
- Captain
-