Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
tror du ikke det ville være nemmere at få en med bare EN LILLE SMULE forstand på det til at gøre det for dig? For når du har købt serveren er der en masse gøgl der også skal indstilles.
hjælp, nu kan jeg ikke spray nå jeg spiller css, og nå jeg vil skifte spray kan jeg ikke se hvordan de ser ud, har brug fro hjælp hurtigt, for skal spille kamp. og har lavet en fin spray vi alle skal bruge, men min gider ikke spray eller tilføje den.
jep goafreak , men har lige en ny info, den skriver nå jeg vil add mit billede, kunne ikke skrive spray-logo fil til output. den aktuelle bruge har muligvis ikke tilladelse. hvad kan dette være ?
BenaxD skrev:jep goafreak , men har lige en ny info, den skriver nå jeg vil add mit billede, kunne ikke skrive spray-logo fil til output. den aktuelle bruge har muligvis ikke tilladelse. hvad kan dette være ?
For mig lyder det til at du ikke har en skid forstand på hvad du foretager dig - Sorry to say.
Få hellere lidt styr på spillet før du begiver dig ud i det helt store CS eventyr
mimic skrev:For mig lyder det til at du ikke har en skid forstand på hvad du foretager dig - Sorry to say.
Få hellere lidt styr på spillet før du begiver dig ud i det helt store CS eventyr
Som jeg sagde...
Quakenet passer fint til BenaxD.
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Jeg vil nu heller ikke mene at et spraylogo er vildt vigtigt i en kamp
Men et eller andet sted skal man jo starte så kom igang med at spille en masse kampe, få styr på nogle taktikker og så ind på Quakenet og kom ind i hele denne "verden" hvis man kan sige det