MasterBlaster - How Old R U
Redaktør: Moderators
MasterBlaster - How Old R U
Mener den hedder sådan... 
Man må da sige at Master Blaster efterhånden har geninspillet en del af de gamle 80ér italo hits. Master Blaster gør det udemærket, men der forsvinder ofte en del af det originale tracks, som man savner hvis man kender originalerne.
Jeg synes i skulle tage en lytter, til original versionerne. Det er guf
Zivago
Jeg synes i skulle tage en lytter, til original versionerne. Det er guf
Zivago
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Ih - jeg overvejede det... men så har jeg smidt en original efter Michael Jackson requestet andet steds 
Miko Mission holder jo stadig max, efter 25 år!
Men jeg må ærligt indrømme, at tyskertramp Master-Blaster sparker en god tromme på de gamle numre.
Og hvis man som jeg - ikke føler sig for gammel til at høre GTi-Hits ved 120db i bilen, eller ligne Anden på Coke til en spontan fest, så holder deres versioner altså 100%
Holder lidt med dig Zivago; de originale har mere sjæl - men nu er du jo også en gammel romantiker
Miko Mission holder jo stadig max, efter 25 år!
Men jeg må ærligt indrømme, at tyskertramp Master-Blaster sparker en god tromme på de gamle numre.
Og hvis man som jeg - ikke føler sig for gammel til at høre GTi-Hits ved 120db i bilen, eller ligne Anden på Coke til en spontan fest, så holder deres versioner altså 100%
Holder lidt med dig Zivago; de originale har mere sjæl - men nu er du jo også en gammel romantiker
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .