Computer kan ikke finde min Ipod

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
pono
devarjokendte.dk

Computer kan ikke finde min Ipod

Indlæg af pono »

Der har aldrig været nogen problemer med min Ipod, men fra den ene dag til den anden, virker den ikke. Når jeg tilslutter den oplader den selvfølgelig op, men hverken itunes eller computeren finder den. Det eneste der popper frem, er en besked om, at en ukendt usb er tilsluttet. Har prøvet på 2 andre computere, men samme resultat.

Håber i kan hjælpe
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Du skal vel huske at installer et stykke software.. ligesom når man tilslutter din mobil til sin computer

Og husk at installer driver'en ( du siger selv den er ukendt )
Slet mig
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Min var i stykker da den gjorde det.. Det var en shuffle.
Men prøv på en anden computer først, da min stationære ikke kan finde min nano, men min macbook pro kan godt og sådan har det altid været... Tror det er fordi min stationære er fra før USB2.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

Gambi: Den spørger efter en driver, men hvilken driver skal jeg søge efter? Underligt at den gør det fra den ene dag til anden, uden jeg har rodet med min computer.

dwr: Har prøvet på en anden bærbar og på en mac med samme resultat.

:(
Besvar