fonte 4000+

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
zoonestar
[Ltd edition]

fonte 4000+

Indlæg af zoonestar »

faldt lige over denne pakke, håber i kan bruge den, har set i så tit har spurgt efter fonte, så her er en lille pakke ;)

Kode: Vælg alt

http://rapidshare.com/files/85830806/Fonts_4000_.rar
Install:
1. Unrar
2. Go to folder
3. Ctrl+a
4. Right click
5. Install!
6. Enjoy!

Skal lig siges at den install description metode kun virker på vista....
er det XP, skal %windows&\fonts mappen åbnes, og alle fonten skal trækkes over i ;)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Hvis I installere 4000 fonte i jeres win font mappe, så skal i lige bukke jer frem over og bolle jer selv med et kosteskaft.

Anskaf jer en solid font manager, ellers kommer programmerne til at tage en evighed og starte op, og det bliver umuligt at finde rundt i sine fonte :)
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

DjMail skrev:Hvis I installere 4000 fonte i jeres win font mappe, så skal i lige bukke jer frem over og bolle jer selv med et kosteskaft.

Anskaf jer en solid font manager, ellers kommer programmerne til at tage en evighed og starte op, og det bliver umuligt at finde rundt i sine fonte :)
Hvordan fungerer en font manager? Evt. link?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Frz den fungere på den måde, at du kan dele dine fonte op i sæt.

F.eks kan du have nogle sæt der er beregnet til displaytekst, eller til web, eller til brødtekst på tryksager.

Det kan også være inddelt efter stil, altså er det en kalligrafisk font eller andet.

Der er forskellige font managers derude, jeg har ikke rigtig nogen erfarring med andre, end Adobes. Hvor man kan få en gratis light udgave

http://www.adobe.com/products/atm/

Jeg bruger ofte min font manager, hvis jeg ved at når jeg åbner photoshop, så er det for at lave skærm grafik, jamen så er der måske ikke grund til at have fonte med seriffer og modsat ved tryksager.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Flot creddy... Virkeligt flot... Jeg kunne også hente en og installere den, og læse manualen...

Nu spørger jeg, da jeg ikke forstår, hvordan man kan bruge fontene, hvis ikke de er installeret i XP, som alle programmer henter fonten fra...

Creddy kan godt være, at du var irriterende, da du ikke vidste noget, men nu er du om noget blevet mere irriterende :/
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

FrZ skrev:
Flot creddy... Virkeligt flot... Jeg kunne også hente en og installere den, og læse manualen...

Nu spørger jeg, da jeg ikke forstår, hvordan man kan bruge fontene, hvis ikke de er installeret i XP, som alle programmer henter fonten fra...

Creddy kan godt være, at du var irriterende, da du ikke vidste noget, men nu er du om noget blevet mere irriterende :/
ups, sorry.. havde læst det forkert.. :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Besvar