Der er mange muligheder at få musik til sin fest på. Men der findes ikke kun 1 rigtig!
Tænk lidt over hvem som gæsterne er, hvad vil de høre, og hvordan vil de høre det..
Nogle ved man bare på forhånd at de gider alligevel ikke at danse eller noget. det er måske bare mest hyggeligt for dem at sidde og snakke..
så er der nogle hvor det er prioriteret meget højt at der skal være dans og høj musik.
hvor ligger din fest henne i mellem disse 2? jo mere der skal danses og lægges vægt i musikken, jo længere væk ville jeg anbefale i kom fra den med bærbaren..
så skal i tænke på om der skal være lidt lys effekter?
håber du måske kan komme med lidt svar til mine spørgsmål, eller de "problemer" jeg sætter op, og det måske vil hjælpe dig med at finde et svar på hvad du søger.
skriv gerne spørgsmål, da jeg selv spiller med et lille mobil diskotek.
Som Maunus skriver så er det vigtigt at vide hvad gæsterne vil høre, så:
Hyr en god og stabil dj til det job. En der virkelig har styr på sit kram. Så slipper du selv for at skulle stå og finde ud af hvad dine gæster vil høre, for det klare manden bag pulten. Bærbar skal kun bruges til fremvisning af billeder eller film!. Jukeboxen, tjaa, det ender vel med at den lidt for stive onkel vil høre Van Halen (intet ondt ord om 80'er rock), og lille kusinen vil høre den nyeste fra mgp.
nu har jeg været dj i næsten 18 år.. og har spillet til utrolig mange 30 års fødselsdage.... uden klager indtil videre....... jeg er selv på vej mod de 30 mange ad de kunder jeg har spillet for har ofte tænkt på at leje en jukebox indtil de prøvede en dj med styr på tingene.. det er bare ikke det samme som hvis man havde valgt en jukebox.... hvem skulle alle tanterne ellers lægge an på hehe
mig1 skrev:nu har jeg været dj i næsten 18 år.. og har spillet til utrolig mange 30 års fødselsdage.... uden klager indtil videre....... jeg er selv på vej mod de 30 mange ad de kunder jeg har spillet for har ofte tænkt på at leje en jukebox indtil de prøvede en dj med styr på tingene.. det er bare ikke det samme som hvis man havde valgt en jukebox.... hvem skulle alle tanterne ellers lægge an på hehe
hvor skal det holdes henne??
dvs. du startede som dj før du var 12 ? godt klaret
mig1 skrev:nu har jeg været dj i næsten 18 år.. og har spillet til utrolig mange 30 års fødselsdage.... uden klager indtil videre....... jeg er selv på vej mod de 30 mange ad de kunder jeg har spillet for har ofte tænkt på at leje en jukebox indtil de prøvede en dj med styr på tingene.. det er bare ikke det samme som hvis man havde valgt en jukebox.... hvem skulle alle tanterne ellers lægge an på hehe
hvor skal det holdes henne??
dvs. du startede som dj før du var 12 ? godt klaret