men den router jeg har laant er aabenbart kendt for problemmer... for det traadlQse virker af lort og jeg modtager kun 3mbit gennem den... og jeg har 15mbit.. har prQvet at kQre uden om den og der kunne jeg downloade med 16mbit saa af en eller anden grund saa vaelger min router at sluge 13mbit hvilket jeg ikke kan leve med.... saa jeg har faaet lov af cheffen til at finde en ny.... og det er saa her til jeg sQger hjaelp, til om der er en der kan anbefale en traadlQs router...
lidt info...
jeg har 15mbit saa det skal den kunne klare gennem "Wan'en"
de pc'er der skal vaere paa er...
2 X windows xp home
PS3
windows xp mediacenter
vista business (traadlQst)
xp home (traadlQst)
den skal bruges i en lejlighed paa 95kvm...
det maa MEGET gerne vaere en zyxel da det er det maerke jeg altid har haft men er ikke et must
hvis det kan vaere mere end 4 lan porte i ville det vaere dejligt men hvis prisen gaar meget op pga. det saa behQves det ikke...
det traadlQse skal kQre godt da det er over det jeg skal arbejde hjemmefra paa (saa den skal vel have 5/6 antenner paa eller hvor mange det nu er idag
ved ikke helt hvad den maa koste men vi snakker hverfald ikke cisco priser
haaber der er nogen der vil saette lidt tid af til denne ting da jeg er ved at gaa ud af mit gode skind over at det traadlQse aldrig virker og at jeg kun downloader med 3mbit og betaler for 15mbit..
pfh. tak