[29/02/2008] Club Candy @ Horsens

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
DjMail
Chart Attack VIP

[29/02/2008] Club Candy @ Horsens

Indlæg af DjMail »

Club Candy er det nyeste Klub koncept fra Thomas Flarup (Futureclub) og Esben B og JacobRT (SIMPEL).

Club Candy vil gennem 2008 besøge 8 byer rundt omkring i landet.

Line up:

Morten Breum
JacobRT
Esben B

For at kunne leve op til den standard der normalt sættes til SIMPEL festerne, har vi valgt at medtage eget lyd og lys udstyr, for at give den helt rigtige klub stemning.

www.clubcandy.dk - Siden er endnu ikke helt oppe og trille, men skulle gerne komme snart.

Der kommer flyer så snart jeg får dem tilsendt :)
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

Paddys i Horsens? Puha, den var værre :)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

yes Pono og jeg forventer at se dit microfon garn tumle rundt og fyre op for guitar soloer :)
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

29 feb.? Det er da uge 9? Der er jeg på board i frankrig :)

Men ellers meget lang tid siden jeg har været på paddys i horsens..Det er som regel unge, der ikke kan komme ind andre steder, der søger derind.

Men ellers er det et rigtig fedt diskotek, hvis man tænker på kulisserne. Baren nedenunder er også rigtig cool. Det bliver sikkert en succes, hvis i kan trække det rigtige publikum til, og ikke alle de lårte coke vrag, som der er i byen.
Besvar