Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Igen... så er du ytydelig i din formulering. Er det den med 4 diske du mener koster 450 eller er det faktisk samtlige 12 diske for 450? Det giver alligevel kun en diskpris på 37,5 kr.
Senest rettet af QrazyLeg 30 jan 2008, 13:29, rettet i alt 1 gang.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Hehe chreddy endnu en gang får du ikke svaret på om de 450 er for en af de 3 film i en 4 disc udgave eller om det er for alle 3 film i 4 disc uagev (læs 12 disc)
hehe techno er da mere populær i dk nu end for bare 2 år siden chreddy
DjMail skrev:Hehe siden hvornår er vestbyen blevet den dejlige del af Aalborg ?
Er du blevet 40 år ældre lige pludselig fru solskin ?
vestbyen har altid været den dejlige del. Store grønne områder, lystbådehavn, vand, åbne områder, friluftsbadet. Du skal også tænke på, at jeg kommer fra betondelen af Nørresundby, så alt er ligesom 100 gange skønnere herude
der hvor du bor er en af de klammeste dele af byen, især den del fra dig og ind til centrum. Godt der skal til at ske en masse derude, så man en dag kan kalde det en skøn del - for som den er lige nu og altid har været, er der intet skønt over det.
Har lige fundet en application på facebook, hvor man kan høre alt det musik man vil, gratis. Du søger på det du vil høre (selvfølgelig er ALT der ikke, men meget, RIGTIG meget), og så afspiller den det via en streaming funktion.
Det er ideelt til når man vil høre en sang man ikke har hørt før, om den er værd at hente ned, eller hvis man vil lige skal finde den nyeste danske sang som ikke er til at finde andre steder på nettet.
Hehe jeg holder nu meget af østeranlæg og tivoli, en hel del mere end jeg gør af blokkene i vestbyen
Musikkens hus, nordkraft osv er også ting der taler ret kraftigt for østerbro frem for vestbyen og alle plejehjemmene :p
Ja så har jeg lige en glæderen på: Jeg er sprunget på xbox vognen og jeg købte en i går og jeg tog Assassin's Creed med Satme en lækker maskine. Nu mangler jeg bare at få fundet ud af hvordan jeg får lyd ud af den, når jeg har sat et hdmi -> dvi kabel i Men fræk maskine og så var det ikke en gang så galt igen.
Xbox 360 Premium med HDMI
1 stk ekstra controller
1 stk Belkin hdmi -> dvi kabel på 3 meter (guldbelagt og alt muligt)
Assassin's Creed
Pris: 3099... Det synes jeg ikke er galt hvis jeg skal være helt ærlig