Hejsa.
Jeg har lige formateret min computer. Bundkortet er et Asux p5ld2-SE. Jeg har installeret mit Logitech Fusion QuickCam (webcam), og den er forbundet via USB-porten.
Når den er forbundet forsvinder den skærm, hvor det står (at den er forbundet?), og vinduet til webcamet kommer frem, og der står den vil genetablere forbindelsen. Der sker dog intet, når jeg trykker på.
Jeg har forsøgt med alle USB-porte, og efterprøvet med en almindelig USB-pen for at se om portene virker med den, hvilket de gør.
Nogen der ved hvad problemet kan være?
Oprindeligt indlæg:
Hejsa. jeg har lige formateret min com. bundkortet er et axus p5ld2 se og nu er mit logitech fusion inst og ska connecte cam til usb ort og derefter forsvinder den skærm hvor det står, og kassen til kam kommer frem og, der står genetabler forbindelse og der sker intet når jeg trykker på den, har prøvet alle usb porte efter med en usb pen og de virker. nogen der ved hva prob er...
Jeg har tilladt mig at smide lidt punktummer, linjeskift ind og fjerne nogle forkortelser. Jeg har bibeholdt dit originale indlæg, således ingen betydning går tabt.
Jeg har dog stillet spørgsmål ved en enkelt sætning, som er angivet i parantesen i den tilrettede tekst. Jeg kan fjerne parantesen og "?", hvis sætningen er forstået korrekt efter hensigten,
Med venlig hilsen og modereret af
//QzL.
logitech fusion QuickCam problemer.
Redaktør: Moderators
Jeg vil lige tilføje:Logitech forum skrev:
1. Check if you have latest DirectX (9 and above) installed. You can stright away go to Microsoft and download it.
2. Check if there is any similar issue at yahoo messenger bulletin board. I am sure Fusion is a very famous model (though I am not satisfied with the notebook counterpart as it is giving darker images with relatively poor lowlight performance).
3. Check if you have all service packs installed
4. Also check for the firewall logs if it is blocking something while messenger operates. Including port numbers are in place or not.
5. Alternatively, you can try installing it on other machine with the same driver and see if it is the same issue there. If not, then the problem could be either with the messenger or OS and not the drivers (which is the same in both cases).
Well, though these seems to be very general, I think having latest of all may solve your problem. I hope doing all of them may help
1. Du har hentet drivere til fra Logitechs hjemmeside? Selvom Windows finder dit webcam, er det ikke sikkert at det er de bedste drivere, der hører til produktet, som der foreslås. Der kan være kommet nye versioner og bugfixes siden driverne blev lagt i Windows.
2. Hvilket type OS bruger du? XP, Vista, 2000 eller noget andet?
3. Prøv evt. at spørge inde på Logitechs forum. Der sidder med garanti nogle, der kender en hel til Logitech issues.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright