Leder efter Clemens-nummer brugt i LFLV: Trillekød

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Mikkel
Geografisk sted: DK

Leder efter Clemens-nummer brugt i LFLV: Trillekød

Indlæg af Mikkel »

Jeg har fået et (lidt svært?) request fra en ven på et andet forum, og jeg ved faktisk slet ikke om nummeret eksisterer udover de 15 sekunder der bruges i Langt Fra Las Vegas-afsnittet (1. sæson, 2. afsnit). Det drejer sig om nummeret, som Clemens fremfører i Jumpstarts morgenprogram, det er i tiden 6:41-6:56, og det eneste af teksten jeg har formået at opsnappe er følgende: Yo, ka' ik' få nok der, (rocker?) med en cocksucker, jeg skriger fuck jer og sut mine klokker-mokker". Som sagt ved jeg ikke om det er Clemens eget nummer - eller om en fuld længde-version overhovedet eksisterer! HVis det ønskes kan jeg godt prøve at fiske et rip at de 15 sekunder, men det eneste der tydeligt bliver sagt er de ovenstående sætninger, resten er "bucker mucker kucker" og lignende nonsens-ord.
Alt hjælp værdsættes!
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Stadig ingen der har nogen forslag?
Kostas

Indlæg af Kostas »

Nummeret du leder efter hedder "Bucka Bucka", og er at finde på hans "Professionel Bla. Bla." album fra 2001 :)
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Noget du kan uploade? :)
På forhånd tak.
kalleanker

Indlæg af kalleanker »

Kode: Vælg alt

http://rapidshare.com/files/61378416/Clemens_-_Professionel_Bla_Bla-2001-ATM.rar
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Jeg siger mange tak. :)
Besvar