ville bare gerne vide hvordan i ripper jeres dvd film så de kommer ned på computeren, og hvilke programmer i bruger?
Hvordan ripper i DVD'er?
Redaktør: Moderators
-
Flemming Timberlake
- Geografisk sted: et sted der bliver kaldt 9900 Frederikshavn
Hvordan ripper i DVD'er?
Hey , 
ville bare gerne vide hvordan i ripper jeres dvd film så de kommer ned på computeren, og hvilke programmer i bruger?
-
Bobo-Denmark
- Geografisk sted: Mælkevejen, Jorden
Re: Hvordan ripper i DVD'er?
Flemming Timberlake skrev:Hey ,
Kode: Vælg alt
http://www.dvdrip.dk/forum/Ellers er der osse følgende side:
Kode: Vælg alt
http://www.codecs.dk/kategori.php?kategoriid=45Mvh
Bobo-Denmark
Bobo-Denmark
DVD Decrypter - the one and onlyFlemming Timberlake skrev:Hey ,
Ellers prøv DVD Shrink, DVD Fab, IMG Burn oma...
http://www.doom9.org og http://www.videohelp.com har begge udførlige guides om alt hvad der er værd at vide inden for "genren"
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
Flemming Timberlake
er det også sån det bliver samlet i en stor fil, som fylder 4.17gb eller lign.aroxdk skrev:DVD Decrypter - the one and onlyFlemming Timberlake skrev:Hey ,
Ellers prøv DVD Shrink, DVD Fab, IMG Burn oma...
ps. tak til jer alle
I DVD Decrypter vælg "mode" -> ISO -> read. Ca i midten til venstre står der destination. Der vælger du hvor du vil have iso filen. Hvis du har en "DVD5" kan du bare rippe den og lave en backup kopi på en alm DVDR skive. Hvis den fylder mere end ca 4.4 GB skal du enten komprimere filmen eller bruge en DVDR DL skive til back up. Du kan f.eks. komprimere med DVD Shrink, DVD Fab el IMG Burn hvis det er nødvendigt... eller fjerne extras mv
gl med at rippe en dvd, hvis ikke du ved hvor du gemmer filerne...Flemming Timberlake skrev:er det også sån det bliver samlet i en stor fil, som fylder 4.17gb eller lign.aroxdk skrev:DVD Decrypter - the one and onlyFlemming Timberlake skrev:Hey ,
Ellers prøv DVD Shrink, DVD Fab, IMG Burn oma...? men har også prøvet DVD DeCrypter, men kan ikke finde filmen bagefter
..
ps. tak til jer alle
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Et program som kan ALT er "Total Video Converter"
Den kan kovertere alt... Rippe DVD & CD'er
komprimere i divX og Xvid og meget meget mere...
Der udover er det total brugervenlig.
Så god og let arbejdslyst
http://www.effectmatrix.com/total-video-converter/
Den kan kovertere alt... Rippe DVD & CD'er
komprimere i divX og Xvid og meget meget mere...
Der udover er det total brugervenlig.
Så god og let arbejdslyst
http://www.effectmatrix.com/total-video-converter/
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
-
Flemming Timberlake
Iøvrigt. Da jeg rippede til divx/xvid brugte jeg Guardian Knot og virtualdub. Stadig de bedste programmer, hvis jeg skal tro de sider jeg stadig af og til browser rundt på.
Angående at pakke (og splitte) filer i winrar, lavede jeg denne guide for ikke så længe siden. Håber det hjælper.
Angående at pakke (og splitte) filer i winrar, lavede jeg denne guide for ikke så længe siden. Håber det hjælper.
-
Flemming Timberlake
Kører din computer med Vista med det der user control slået til? For så er det muligvis grunden til du ikke kan skrive til C-drevets rod.
-
Flemming Timberlake
-
snabelfisk
- Geografisk sted: On The Top, See Ya!
-
Flemming Timberlake
-
Flemming Timberlake
det ved jeg så ikke, og kunne faktisk oss godt tænke mig et svar på lige præcis det spørgsmål.. skulle nemlig brænde en dvd forleden dag, gennem DVD Decrypter.. jeg kopierer den ind, den lægger sig som 8 gb iso fil.. når jeg ska brænde den, sir den (sjovt nok) at der ikk er nok plads på disken..Flemming Timberlake skrev:er der ikke en måde man kan formindske det på?- så de kun fylder højst 4.5gb?;)chreddy1 skrev:fordi det er Dual Layer film.. en Single Layer kan fylde omkring 4,5 gb, og Dual Layer film kan fylde oppe omkring de 8..