DanskeNetBank og FF IEtab

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

DanskeNetBank og FF IEtab

Indlæg af amh »

Jeg kan ikke logge på min netbank via FF. Så jeg prøvede og installerer IEtab for at se om det hjalp, men så får jeg denne fejl når jeg vil logge på netbanken:

Kode: Vælg alt

Installationen blev ikke aktiveret   

Sikkerhedssoftwaren til Danske Netbank, e-Safekey, kunne ikke aktiveres. 

Netbank på Windows Vista
For at bruge netbank på Windows Vista er det nødvendigt at lave følgende ændringer af browserindstillingerne. Genstart derefter Internet Explorer og vælg logon til netbanken på ny.
Manglende rettigheder?
Problemerne kan skyldes, at du ikke har rettigheder til at aktivere sikkerhedskomponenten. Få din systemadministrator til at logge på Windows, mens den første log on til netbanken foretages.

Jeg kan ikke finde de indstillinger i FF IEtab.

Desuden har det altid været et problem og komme i Netbanken med FF.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: DanskeNetBank og FF IEtab

Indlæg af FrZ »

amh skrev:Jeg kan ikke logge på min netbank via FF. Så jeg prøvede og installerer IEtab for at se om det hjalp, men så får jeg denne fejl når jeg vil logge på netbanken:

Kode: Vælg alt

Installationen blev ikke aktiveret   

Sikkerhedssoftwaren til Danske Netbank, e-Safekey, kunne ikke aktiveres. 

Netbank på Windows Vista
For at bruge netbank på Windows Vista er det nødvendigt at lave følgende ændringer af browserindstillingerne. Genstart derefter Internet Explorer og vælg logon til netbanken på ny.
Manglende rettigheder?
Problemerne kan skyldes, at du ikke har rettigheder til at aktivere sikkerhedskomponenten. Få din systemadministrator til at logge på Windows, mens den første log on til netbanken foretages.

Jeg kan ikke finde de indstillinger i FF IEtab.

Desuden har det altid været et problem og komme i Netbanken med FF.
Skrev på et tidspunkt til dem, da jeg ville; de svarede koldt: "du skal bruge explorer". Så nu har jeg explorer for at gå på netbank og intet andet :/
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Jeg har fint kunne få Danske Netbank til at virke med Firefox + IETab. Jeg tror faktisk bare jeg kopierede e-safekey.cab (eller hvad den nu hedder) fra "Internet Explorer Downloaded Program Files" over i Plugins-mappen i Firefox-roden (tror det var Plugins-mappen, men prøv dig lidt frem med rodmappen, users osv).
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Det er muligt du kan gøre som Mikkel beskriver, men ellers er det grunlæggende korrekt, at det ikke kan lade sig gøre uden Explorer.
Og med Explorer 7 er det blevet [lidt] mere besværligt :)
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Mikkel skrev:Jeg har fint kunne få Danske Netbank til at virke med Firefox + IETab. Jeg tror faktisk bare jeg kopierede e-safekey.cab (eller hvad den nu hedder) fra "Internet Explorer Downloaded Program Files" over i Plugins-mappen i Firefox-roden (tror det var Plugins-mappen, men prøv dig lidt frem med rodmappen, users osv).

Jeg har ikke min nøgle hvis det er den du hentyder til, liggende på pc'en, men på en USB Nøgle..
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

amh skrev:
Mikkel skrev:Jeg har fint kunne få Danske Netbank til at virke med Firefox + IETab. Jeg tror faktisk bare jeg kopierede e-safekey.cab (eller hvad den nu hedder) fra "Internet Explorer Downloaded Program Files" over i Plugins-mappen i Firefox-roden (tror det var Plugins-mappen, men prøv dig lidt frem med rodmappen, users osv).
Jeg har ikke min nøgle hvis det er den du hentyder til, liggende på pc'en, men på en USB Nøgle..
Jamen så fra USB-nøglen over i Firefox-mappen.
Besvar