Programør søges :)

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

DoMiNaToR skrev:Well jeg har rettet jpg til mp3 i en hex editor hvilket er en ganske simpel operation, og det tillader mig at vælge mp3 filer, men da jeg ikke har den der usb knap kan jeg ikke rigtig teste det, men smid en pm hvis du er interreseret i at teste det.

Man kan også lave andre ting så som at rette tekst på menuer, og ændre startup splash image osv.

Alt dette tog mig ca 3 min søgning på google at finde og lære :-)

Kunne du evt. linke til det? :)
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

http://www.speedyshare.com/654790222.html <-- her er en test version alt er selvf uden garanti for noget, og det eneste jeg har gjort er at rette programmet med en hex editor.

Led evt på google efter hex editor hvis du vil vide mere om det.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
Zamiel
Geografisk sted: CPH PsycoWard

Indlæg af Zamiel »

@Frz

Med mindre det er unikt for c/c++ kan man nu godt dekompilere kode. Jeg har flere gange måtte dekompilere java klasser fordi kunden havde smidt den oprindelige kilde kode ud.
Mech

Indlæg af Mech »

Desværre den gik ikke.. :cry:
Stay tuned.. Play hard.. Be real..
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

Øv, det var da en skam, men det var jo forsøget værd, hvordan viser programmet enlig den jpg fil, er det med noget indbygget viewer eller er det bare standard viewer i windows den starter ?
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
Mech

Indlæg af Mech »

Der er en indbygget viewer
Mech

Indlæg af Mech »

Hvad så ikke andre der tør gøre et forsøg ;)
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Zamiel skrev:@Frz

Med mindre det er unikt for c/c++ kan man nu godt dekompilere kode. Jeg har flere gange måtte dekompilere java klasser fordi kunden havde smidt den oprindelige kilde kode ud.
That I did not know... - men har også kun kompileret c++ :)
srea

Indlæg af srea »

Jeg har gået og tænkt over det siden jeg læste tråden for et par dage siden, og det slog mig at man bare kan debugge exe'en og få koden i assembly! Så kræver det så vi har en på stedet der kan skrive i assembly, men det er muligt, og derigennem kan koden og rettes og re kompileres... Det er en mulighed hvis der er nogle der har mod på det ihvertfald...
Mech

Indlæg af Mech »

Hey.. Er der nogen der har forsøgt noget.. jeg kan uploade softwaren igen hvis det er ;)
Besvar