Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
jeg er efterhånden begyndt at være rigtig meget på IRC.. og jeg bruger Curse til det, og synes at det er et fantastisk program.. men auto-complete irriterer mig (hvis jeg fx skriver brb, skriver den be right back).. hvordan slår man det fra..?
Well...
BRB er et acronym, så led efter noget der har med det at gøre... Har aldrig selv brugt Curse mere end 2-3 gange, så ved ikke hvor du skal lede, men kunne forestille mig det var i de tanker drud tænkte
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
okay.. nu ved jeg da det med acronym.. vil se lidt på det ..
EDIT: nåå.. efter jeg fandt ud af at det er et acronym fandt jeg ud af det, og fik slået det fra med det samme.. og nu virker det som jeg vil have det til at gøre ..
Holy crap, at man stadig bruger det tudse gamle script til mIRC overrasker det lidt - specielt når det er folk som er kommet på irc efter jeg holdt op med at være der
Drud skrev:Holy crap, at man stadig bruger det tudse gamle script til mIRC overrasker det lidt - specielt når det er folk som er kommet på irc efter jeg holdt op med at være der
Drud det må snart være tiden du får det opdateret, så det er spiller sikkerhedsmæssigt igen. Der er jo mange som bruger det stadig, jeg selv inkluderet
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
chreddy1 skrev:Drud, jeg har brugt det siden jeg fandt ud af at det fandtes ..
Kan du nævne andre irc klienter da ?
Iøvrigt, ved du så hvilken klient at Curse er kraftigt inspireret af eller bygget over afhængig af hvordan man formulerer det.
Jeg har stadig en sjov log, fra engang hvor du skiftede server til quakenet, og geninstallerede curse for at komme tilbage til #chart.dk igen.
chreddy1 skrev:Jeg har stadig en sjov log, fra engang hvor du skiftede server til quakenet, og geninstallerede curse for at komme tilbage til #chart.dk igen.
haha.. det er fandeme lang tid siden .. ka slet ikk huske det ..
btw. nu er jeg skiftet til NN Script.. syns på en måde det virkede bedre.. bortset fra jeg ikk ka finde ud af at sætte auto-logon på forskellige chan's..
Drud skrev:Holy crap, at man stadig bruger det tudse gamle script til mIRC overrasker det lidt - specielt når det er folk som er kommet på irc efter jeg holdt op med at være der
Drud det må snart være tiden du får det opdateret, så det er spiller sikkerhedsmæssigt igen. Der er jo mange som bruger det stadig, jeg selv inkluderet
Hvad mangler der med sikkerhed? Har ikke fulgt med i irc / mirc opdateringer
Hvis det bare er coren ( mirc.exe ) kan det sikkert godt ordnes rimelig hurtigt.