Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
nu kom jeg lige idag til at tænke på at denne side findes.. så gik jeg ind og så hvor meget den nye tiesto dvd koster.. der står så £9.99 Free Delivery.. gik så ind på valutakurser.dk, og blev pænt overrasket da jeg fandt ud af at det var er lidt under 100 kroner.. så mit spørgsmål er: koster den virkelig kun lidt under 100 kroner, eller hvad..? for nu står der jo godt nok Free Delivery, men det kunne jo godt være at det kun er i UK..
Den pris der er angivet der er den pris den koster leveret, ja. Men da du ikke bor i Storbritannien, så skal du vælge € i stedet. Det gør den lidt dyrere.
Jeg har handlet hos Play.com i en del år efterhånden, og tror det rækker hen mod 90 - 100 ordrer derfra, og der har aldrig været problemer med dem.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Du skal nok skrive dit postnummer i den hvor der står "postcode" men ellers rigtigt, tror jeg. Har kun brugt play.com et par gange, men oplevelsen er bedre end ved cdwow synes jeg, leveringen er langt hurtigere.
nå kunne ikke vente på svar, så jeg bestilte i aftes, som jeg skrev det tidligere .. så håber jeg den finder frem .. men glæder mig da helt sindssygt nu